Dziś jest:
Wtorek, 1 grudnia 2020

Będę dostatecznie bogaty,jeśli zachowam dobre imię.
/Plaut (Titus Maccius Plautus/

Komentarze: 19
Wyświetleń: 4706x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Sob, 21 lis 2020 09:24   
Autor: FN, źródło: FN, fakt.pl   

DUCH ZAMORDOWANEJ IWONY WIECZOREK WSKAZAŁ SPRAWCÓW PRZESTĘPSTWA?

Ta sprawa trafiła do naszego Projektu MESSING, który zajmuje się sprawami zaginięć ludzi i użycia mocy jasnowidzów do ustalenia ich prawdziwych losów. Tym razem w sprawie pojawił się nowy element, który opisał dziennik FAKT.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/iwona-wieczorek-wskazala-swoich-zabojcow-szokujace-ustalenia-janusza-szostaka/lhm61jl#slajd-8


 

/poniżej screeny tekstu z fakt.pl/







 






CZY JEST MOŻLIWA ZEMSTA DUSZY ZAMORDOWANEJ OSOBY NA MORDERCY?

Na pokład Nautilusa trafiła bardzo osobliwa historia o ‘zemście ducha’ na osobie żyjącej. Doprowadził ją do samobójczej śmierci poprzez cały szereg codziennych ataków na nią i na jej domowników. Padło pytanie: czy znamy podobne przypadki? Odpowiedź jest prosta: jak najbardziej.

O tej historii opowiedział nam członek rodziny jednego z bohaterów. Cała sprawa jest rzeczywiście bardzo bulwersująca, gdyż pokazuje skrajną determinację „ducha zamordowanego człowieka”. Wydarzyło się to wszystko w latach 50-tych ubiegłego wieku.
W małej wiosce zniknęła w tajemniczych okolicznościach młoda dziewczyna. Poszukiwania rozpoczęła ówczesna milicja, a także jej rodzina i sąsiedzi. Po miesiącu stało się jasne, że dziewczyna nie żyje. Nie znaleziono ani jej zwłok, ani nie ustalono sprawców. Do przedziwnego wydarzenia doszło pół roku później. W sąsiedniej wiosce powiesił się chłopak, z którym spotykała się owa dziewczyna. Pozostawił list pożegnalny w którym dokładnie opisał sprzeczkę, a następnie zamordowanie tej dziewczyny. Także napisał gdzie są jej zwłoki, które bez trudu zostały znalezione. List ten zawierał jednak coś więcej, o czym nasz czytelnik dowiedział się przypadkiem wiele lat później. Otóż chłopak napisał, że decyduje się na samobójstwo, gdyż ma już dość „ataków ducha”. Z jego opisu wynikało, że cały czas słyszał jej głos, był poszturchiwany czy wręcz szarpany, co uniemożliwiało sen. Rodzina chłopca mordercy cała była sparaliżowana tym, co się działo w tym domu. Przesuwały się przedmioty, a w stronę mordercy niewidzialna siła ciskała przeróżne rzeczy, w tym noże. Początkowo rodzice chłopca myśleli, że ich gospodarstwo nawiedził diabeł i wezwali księdza, który poświęcił dom i stodołę. Nic to jednak nie dało. Dopiero samobójstwo ich syna i ów niezwykły list wyjaśnił powód tego, co działo się w tym domu. Po jego śmierci wszelkie dziwne wydarzenia ustały.
Nasz czytelnik absolutnie zapewnia, że wszystkie opisane wydarzenia są prawdziwe, a jego ojciec był bezpośrednim świadkiem tego, co wtedy działo się z mordercą. Wiele osób widziało, jak jakaś niewidzialna siła atakuje go i rzuca w niego przedmiotami! I padło pytanie: czy „ludzie FN” znają przypadki, kiedy duch decyduje się walczyć ze swoim mordercą? Odpowiedź jest oczywista: jak najbardziej!

Zdarza się, że kiedy osoba zamordowana czuje ogromny żal czy raczej złość do swojego mordercy, wtedy to uczucie jest tak silne, że mimo ogromnej pokusy „ruszenia w kierunku cudownego światła” zostaje na ziemi. Chce za wszelką cenę poinformować rodzinę, kto ją zabił i dlaczego. Takie duchy zamordowanych masowo trafiają do Krzysztofa Jackowskiego, który w książce „Zmarli mówią” pisze o tym wprost jako o 100 procentowym dowodzie na istnienie życia po śmierci.
Zdarzają się jednak przypadki, kiedy duch zamordowanego człowieka decyduje się „wziąć sprawy we własne ręce” i zaczyna nękać mordercę. Czasami zadziwiająco skutecznie! Znamy kilka relacji ze świata, kiedy doprowadził do targnięcia się na życie sprawcy doprowadzając jego życie do poziomu najgorszego horroru. Po wykonaniu zemsty wszelkie dziwne zjawiska ustają jak ręką odciął…

Na koniec chcemy zaprezentować taką właśnie historię z naszego archiwum. Jak wszyscy wiedzą – rejestrujemy w postaci cyfrowej wszelkie seriale dokumentalne o dziwnych zjawiskach, które są emitowane przez telewizje tematyczne. Jeden z filmów „Zbłąkana dusza – zemsta zza światów” dokładnie opisuje taką historię. Prawie co do joty zgodną z tą, która trafiła w ostatnich dniach na pokład okrętu Nautilus.
Specjalnie dla czytelników serwisu umieściliśmy ją w naszym serwisie vimeo/FN.



 

Komentarze: 19
Wyświetleń: 4706x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Sob, 21 lis 2020 09:24   
Autor: FN, źródło: FN, fakt.pl   


Komentarze (19)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Sob, 28 lis 2020 10:47 | ocena: + 1

ABe11 | Załogant

Janusz Szostak z fundacji "Na Tropie" opublikował na yt filmik z komentarzem do seansu hipnotycznego opisanego ww. artykule. Zamieścił też kolejny fragment seansu. Film ma znamiona prowokacji. Autor zwraca się w nim do morderców, że wie, że oni go oglądają... A mnie zaciekawiło miejsce, w którym Szostak nagrał ten filmik. To jakiś teren raczej wilgotny, widać las, on stoi na mostku... Może pokazuje winnym śmierci Iwony, że on już znalazł miejsce, gdzie zostały ukryte jej zwłoki? W kilku wizjach różnych osób pojawia się motyw ciała ukrytego w mokrej ziemi, w pobliżu wody. Link do filmu poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=EFNA64AaxtQ

Wt, 24 lis 2020 11:09 | ocena: + 2

Dialektyka222 | Załogant

Jeśli jeszcze się nie inkarnowała, to jak najbardziej jest to możliwe, że z zaświatów wskazała [przy pomocy medium]na okoliczności swojego przejścia na tamta stronę...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 25 lis 2020 09:42 | ocena: + 2

zmylna | Załogant

@Dialektyka222,
Zgodnie z tym co można przeczytać np. u Michaela Newtona, to czy dusza się wcieliła czy nie, nie ma znaczenia z racji tego, że dusza ma zdolność "dzielenia się". Stąd też może niejako znajdować się w dwóch (nawet więcej) miejscach na raz. Zdolność do podziału jeśli dobrze pamiętam zależy od poziomu rozwoju duszy.
To tak na marginesie ;)
Pozdrawiam.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 27 lis 2020 01:25 | brak oceny

Caoii | Załogant

@zmylna,

To się zgadza z tym co Darek Sugier mówił o aspektach!

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 27 lis 2020 06:21 | brak oceny

zmylna | Załogant

@Caoii, Dokładnie, Darek też o tym pisał :)

Pon, 23 lis 2020 05:29 | ocena: + 2

vladimir_putin | Załogant

Policja wie kto to zrobił. Wie to od samego początku. Problemem jest to, że nie potrafią tego udowodnić. Zresztą nie trudno się chyba domyślić, że zabili ją ci jej znajomi, z którymi była na dyskotece.
Tych wszystkich jasnowidzów i inne wróżki, używa się do tego, by wypłoszyć sprawców. Przeczyta taki w gazecie, że wróżka go wskazała i zrobi później jakiś głupi ruch, np. zadzwoni gdzieś, albo pójdzie przenieść zwłoki.

Sob, 21 lis 2020 12:52 | ocena: -4

Canis | Załogant

Wszyscy wszystko wiedzą ale nikt nic powie. Dobre

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 21 lis 2020 14:49 | ocena: -1

Vrill | Załogant

@Canis,
To tak jak z sytuacją we wszechświecie - sumując - wszystkie zamieszkujące je istoty wiedzą ~wszystko ale nikt nic nie powie bo jeszcze nie został wypracowany dostatecznie dobry system komunikacji

Sob, 21 lis 2020 10:32 | ocena: + 6

magdakowalska48 | Załogant

młodzi ludzie nie powinni ginąć. tak wiem zaraz mi zarzucicie ze reinkarnacja ze ona sama w poprzednim życiu kogoś zabiła wiec teraz ja zabili. i okej. ale jednak jakiś smutek jest

Rozwiń odpowiedzi (6)

Sob, 21 lis 2020 15:04 | ocena: -1

John-316 | Załogant

@magdakowalska48, nie popieram, ale rozumiem.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 26 lis 2020 17:44 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@John-316, czego nie popierasz?

Sob, 21 lis 2020 16:18 | ocena: + 2

SovietVixen | Załogant

@magdakowalska48, W sumie jesli zostala zamordowana za jakies tam karmiczne zle uczynki, to na logike jej morderca zrobil "dobrze", bo wykonal przeznaczenie. Wiec dlaczego sam za to ucierpial? Coraz bardziej jestem przekonana, ze karma to jedynie reputacja duchowa bez realnego wplywu na cokolwiek.

Sob, 21 lis 2020 17:09 | ocena: + 5

-relatysta | Załogant

@magdakowalska48, Tak, tak nie powinno być.
Zróbmy coś w tym kierunku, tu dużo zależy od nas, od naszych czynności zapopiegawczych.
Wszelka swołocz/bandyci czują się bezkarni i anonimowi. Mają nawet większe prawa od nas. Nie można pokazywać ich twarzy w odróżnieni od ofiar; nazwiska również nie wolno ujawniać - nie można ich napiętnować publicznie, oni są pod ochroną.
Jak mają być resocjalizowani/wychowywani? Traktują to jak sport.
Jak my głosujemy kogo wybieramy???
Zacznijmy żądać...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 27 lis 2020 01:37 | ocena: + 1

Caoii | Załogant

@-relatysta,


Akurat niepokazywanie twarzy i nie podawanie danych bandytów ma dużo sensu. Po pierwsze dopóki nie ma udowodnionej winy to takim upublicznianiem można by doprowadzić do tego, że ludzie zrobiliby lincz na niewinnym człowieku. Po drugie nawet jak wina jest już udowodniona to wciąż nie zawsze jest pewność, że to naprawdę winny człowiek, najlepszym przykładem jest Tomasz Komenda któremu udowodniono zbrodnię której nie popełnił i dopiero po latach wyszło na jaw, że był niewinny. Do tego też ujawnianie danych przysporzyłoby problemów rodzinie, jakby nie wystarczyło to, że mają kryminalistę w rodzinie, po co jeszcze ludzie mieliby atakować rodzinę oprawcy która w wielu przypadkach nie jest winna tego, że im się taka osoba w rodzinie trafiła.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 27 lis 2020 11:31 | brak oceny

-relatysta | Załogant

@Caoii, Tomasz Komenda jest akurat najlepszym przykładem tego że niewinni i czyści ludzie nie mają się czego bać - oczywiście przy prawidłowo działającym wymiarze sprawiedliwości, policji, prokuratury.
Osoby publiczne nie mogą uciekać po przestępstwie w anonimowość. Jeśli zgodził się, wybrał taką ścieżkę kariery, to po szwindlach czy matactwie nie może żądać ukrywania twarzy czy adresu. W USA dziennikarze trafiając na trop przestępstwa okupują pod domem "złoczyńcy/podejrzanego" oczekując wyjaśnienia/szczegółów.
Dlaczego rodzina ma nie odpowiadać moralnie za czyny swego członka, niech się odetnie lub wyjaśni, jest to jakaś forma presji społecznej na sposób wychowywania. Wstyd i presja rodziny musi być uwzględniany przez ewentualnego złoczyńce.

Sob, 21 lis 2020 20:21 | ocena: + 4

pupil44 | Załogant

@magdakowalska48,
Dokładnie,a ci co mówią,że zasłużyła na śmierć bo w zeszłym życiu była be i mówią ,że to reinkarnacja i nie należy jej żałować,a są tacy ludzie...Powinni wziąźć młotek i jeb,,ąć się w ostro w łeb...

Nie, 22 lis 2020 12:52 | ocena: + 3

wojorzel | Załogant

@magdakowalska48, a może nie było żadnego przewinienia w poprzednim życiu i zginęła jako niewinna osoba? Zawsze musi być jakiś pierwszy raz. Nie podoba mi się zbytnio teoria "bo w poprzednim życiu coś zrobiła i musi to odpokutować". Powoduje to nihilizm i obojętność. Zawsze trzeba przeciwstawić się złu, być świadomym, by wyhamować się w porę zanim coś się zrobi, z czego potem możesz żałować.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 26 lis 2020 17:47 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@wojorzel, moze tez byc tak ze przed wcieleniem sie poprosila druga dusze o to aby ta ja zabila bo chciala doswiadczyc smierci.

Pon, 23 lis 2020 16:48 | ocena: + 2

SovietVixen | Załogant

@magdakowalska48, Dokladnie. Coraz bardziej uwazam, ze karma to jedynie reputacja duchowa, a nie rzeczywista sila.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

JASNOWIDZ K. JACKOWSKI O PRZYSZŁOŚCI: ... 'Mamy drugą połowę listopada i uważam, że mamy czas bardzo nabrzmiały, który to czas może niebawem być jeszcze bardziej nabrzmiały i niebezpieczny. Święta Bożego Narodzenia mogą być nie do końca dla nas miłe. Wchodzimy w drugą fazę tego, co zapowiadałem od kilku lat. Wchodzimy w fazę próby poważnego konfliktu na świecie (...) Jak mi się kojarzy Polska w tej sytuacji? Pewna grupa kilka państw jest zainteresowana wywołaniem konfliktu. Niestety Polska jest...

UFO24

więcej na: emilcin.com

Czw, 26 lis 2020 03:00 | Witam, 23.11.2020 nad Białołęką na wysokości osiedla Regaty był widoczny bardzo duży obiekt tuż nad chmurami. Obiekt widziała moja partnerka oraz jeszcze jeden sąsiad podczas spaceru z psami.Jak na razie odnalazłem jeszcze jedną osobę która widziała ten obiekt 15 min później już szybko lecący. Wstępnie oceniamy że obiekt mógł mieć kilkaset metrów długości. Był bardzo dużyProszę popytajcie czy ktoś na Białołęce 23.11.2020 koło godziny 23.15 czegoś nie widział.

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Czwartek, 15 października 2020 | Koronawirus kryje w sobie wiele tajemnic i ukrytych przed nawet najlepszymi laboratoriami na świecie niespodzianek, które właśnie wywracają znany nam świat do góry nogami. Proces wielkiej przemiany zaczął się śmiesznie, wręcz zabawnie – ot, jakiś śmieszny wirus z Chin, co to zabija tylko starców, a resztę traktuje „bezobjawowo”. Ale to nie jest takie proste.

czytaj dalej

FILM FN

KORONAWIRUS - bestialskie polowania i zjadanie dzikich zwierząt kluczem do zrozumienia tajemnicy pandemii koronawirusa

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.