Dziś jest:
Wtorek, 30 listopada 2021

Ludzi … nie obchodzi, co się może stać z waszą planetą w nadchodzących latach. Gonią samolubnie za swoimi zyskami oczekując, że umrą, zanim ‘cokolwiek, co ma się stać’ się stanie. Jeżeli Ziemia zniknie w wyniku straszliwych kataklizmów, zakładają, że nie będą już żyć. Robią tu wielki błąd…
Thiaoouba Prophecy (1987 rok)

Komentarze: 31
Wyświetleń: 6007x | Ocen: 28

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 20 paź 2021 09:58   
Autor: FN, źródło: FN   

ROBERT JACOBS: UFO WIĄZKAMI ŚWIATŁA UDERZYŁO SKUTECZNIE W POCISK Z ŁADUNKIEM JĄDROWYM

‘Widziałem na własne oczy, jak UFO strzeliło czterema wiązkami światła w lecący pocisk nuklearny’ -  mówi były szef sił powietrznych USA dr Robert Jacobs o wydarzeniu z 1964 roku. Taką sensacyjną informację podał na konferencji prasowej.

 

Na pokładzie okrętu Nautilus od dawna twierdzimy, że obcy w pojazdach UFO wielokrotnie ingerowali w loty ziemskich rakiet czy pocisków. Dotyczy to zarówno USA, jak i byłego ZSRR (czy obecnie Rosji), a także Chin. Kolejne potwierdzenie tej tezy pojawiło się na konferencji prasowej, którą niespodziewanie zorganizował były porucznik amerykańskich sił powietrznych dr Robert Jacobs, obecnie profesor na Bradley University.


 

Były szef sił powietrznych na zorganizowanej 19 października 2021 roku konferencji prasowej, że był świadkiem niezwykłego wydarzenia, kiedy jeszcze był osobą obsługującą kamery śledzące lot pocisku z ładunkiem nuklearnym - pojazd UFO strzelił czterema wiązkami światła w pocisk, który następnie zmienił swój lot.

Były porucznik amerykańskich sił powietrznych dr Robert Jacobs dodał także, że UFO przypominało latający spodek. UFO najpierw bez najmniejszego problemu okrążyło pocisk bojowy z ładunkiem nuklearnym podczas lotu testowego w Kalifornii w 1964 roku, a następnie ten dziwny obiekt do niego podleciał, zrównał się z pociskiem prędkością, a następnie wypuścił w jego kierunku trzy pojedyncze promienie.

Całe zdarzenie zostało zarejestrowane przez wojskowe kamery, ale materiał natychmiast zyskał klauzulę najwyższej tajności. Jacobs dostał wyraźne polecenie od przełożonych, aby w tej sprawie zachować całkowite milczenie.


Wraz z innymi byłymi szefami amerykańskich sił powietrznych dr Jacobs powiedział wprost na konferencji prasowej, że jego zdaniem  za pojazdami UFO stoją obce cywilizacje o czym świadczą materiały amerykańskiej armii. UFO to nieprawdopodobnie zaawansowane technologicznie statki powietrzne, które przybywają na Ziemię prawdopodobnie od początku naszego istnienia na tej planecie. Dodał, że ich zachowanie świadczy o tym, że wyraźnie niepokoją ich nasze eksperymenty z bronią jądrową.

- Ich technologia jest poza zasięgiem nie tylko tego, co znamy na Ziemi, ale także poza zasięgiem wyobraźni znanych pisarzy S-F – powiedział w pewnym momencie były szef służb lotniczych USA.

Opisał, jak był świadkiem ingerencji obiektu UFO w kształcie dysku w lot pocisku.

- W jakiś niepojęty sposób wiązkami światła wyłączyli systemy monitorujące lot pocisku. To było jak przekręcenie przycisku na ścianie, ‘pstryk!’ i wszystko gaśnie – mówił na konferencji prasowej.


Spotkanie z prasą były amerykańskich wojskowych zostało zorganizowane w National Press Club w Waszyngtonie.

Poznaliśmy także okoliczności tego konkretnego incydentu.

W dniu 14 września 1964 roku Robert Jacobs dowodził 100-osobową jednostką. Dostał ciekawe zadanie – miał pojechać do Big Sur w Kalifornii, aby sfotografować za pomocą szybkich kamer  start rakiety Atlas-D z bazy Vandenberg.

Obserwowane miały być wszystkie trzy etapy lotu rakiety, w tym oddzielenie głowicy bojowej w kosmosie. Niewykluczone, że miała być to pierwsza w historii próbna eksplozja jądrowa w przestrzeni kosmicznej. Rakieta początkowo leciała normalnie, ale potem stało się coś nieoczekiwanego – jej wszystkie układy przestały działać i straciliśmy kontrolę nad pociskiem.

Na drugi dzień dr Jacobs został pilnie wezwany na spotkanie do sztabu USAF.

W biurze majora Florenze J Mansmanna stało trzech mężczyzn trzy w szarych garniturach, które najczęściej nosili agenci CIA.

- Major Mansmann powiedział  do mnie: poruczniku, usiądź i obejrzyj to co zarejestrowały nasze kamery. Mamy chyba duży problem.

Mansmann włączył projektor i wtedy po raz pierwszy zobaczyli, jak obcy obiekt robi rzeczy wydające się być rodem z książek S-F. W sali, gdzie odbywała się projekcja, zapadła śmiertelna cisza.

- To wtedy dostrzegliśmy to UFO i jego manewry przy pocisku. Zapewniam, że to jest prawdziwe wydarzenie, które jest najważniejszym wydarzeniem w historii ludzkości. Dlaczego? Bo pokazuje, że nie jesteśmy sami. Oni tu są i wiedzą o nas bardzo dużo!

Były oficer Sił Powietrznych Robert Salas, był dyżurnym dowódcą podziemnego ośrodka kontroli bazy sił powietrznych Malmstrom w stanie Montana. Salas publicznie przyznał, że podobne incydenty miały już miejsce wcześniej. Scenariusz zawsze był ten sam: do pocisku podlatywał obiekt UFO, przejmował nad nim kontrolę, a następnie w niepojęty sposób uniemożliwiał dalszy lot.

- Moim zdaniem te potężne istoty w tych cudownych pojazdach nie chcą z jakiegoś powodu, abyśmy w przestrzeni kosmicznej detonowali ładunki jądrowe. Rosjanie czy Chińczycy musieli chyba przerabiać to samo, skoro do dziś nikt nie detonował  bomby jądrowej poza atmosferą Ziemi – dodał Salas.

Komentarze: 31
Wyświetleń: 6007x | Ocen: 28

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 20 paź 2021 09:58   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (31)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.
1 2

Czw, 4 lis 2021 22:24 | brak oceny

Odyseusz A | Załogant

Obcy pewnego razu zdezaktywowali głowice rakiet w silosach w USA i Rosji do czego nigdy te państwa się nie przyznają tak wiec mogą zrobić co zechcą i żadne nasze rozważania tego nie zmienią.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 5 lis 2021 07:13 | brak oceny

rafael1 | Załogant

@Odyseusz A, skoro te państwa się nie przyznały to skąd Ty to wiesz od ufoludków

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 6 lis 2021 15:33 | brak oceny

Odyseusz A | Załogant

@rafael1, Skoro pytasz twierdząco i jesteś święcie przekonany to pewnie swędzi Cię d.. ! Takim ludziom nie należy się informacja . Żyj w swoim przekonaniu i nie psuj powietrza z pewnością nikt nie chce słuchać twej konkluzji .

Śr, 3 lis 2021 13:30 | ocena: + 5

Einstein | Załogant

W nawiązaniu do dyskusji jaka się wywiązała w komentarzach- jest to temat bardzo zlożony, wielowątkowy... , natomiast jest oczywistym, że gatunek ludzki homo sapiens powstał w laboratorium cywilizacji pozaziemskich wysokorozwiniętych. I nie bez kozery stworzono rasy ludzkie, które różnią się miedzy sobą- wyraźne różnice w antropologii fizycznej, w tym także na poziomie komórkowym, dna... A czy pochodzimy z oriona? Jest wiele przesłanek aby brać taką ewentualność..., pozdrawiam załogantów

Pon, 1 lis 2021 18:15 | ocena: -3

Infoo | Załogant

@Romeo
A na jakiej podstawie Ty zakładasz, że ci niby bracia więksi stoją duchowo wyżej od nas? Bo umieją podróżować międzywymiarowo? Przecież w tej dyskusji wielu powyżej pyskuje na rozwój techniczny Ziemian, że niby taki zły, a tu proszę, takim braciom większym okazuje się , że wszystko wolno. Widzę tu ogromną niekonsekwencję. Takie możliwości nie mówią niczego o stopniu uduchowienia. Gdyby to szło ze sobą w parze, to chciwi konkwistadorzy byliby duchowo ponad Indian. A jak się zachowywali wszyscy wiemy. Ja akurat sądzę, że ludzkość - choć marna i błądząca - to może stać wyżej od tychże braci większych, co to porywają ludzi na eksperymenty, okaleczają bydło, zwodzą ludzi tworzeniem dla nich nonsensownych religii i inscenizują fałszywe objawienia.

Rozwiń odpowiedzi (3)

Pon, 1 lis 2021 19:34 | brak oceny

-relatysta | Załogant

@Infoo, Tak masz rację, będziemy/jesteśmy wyżej rozwinięci duchowo jeśli zaczniemy wszystkich ludzi traktować jednakowo. Jako jedność i równość.

Wt, 2 lis 2021 10:59 | ocena: + 6

Arkturianin222 | Załogant

@Infoo, Wiesz co..nie kompromituj się! Wypisujesz dyrdymały, porównujesz prymitywnego człowieka, czyli zbrodniarza wojennego, barbarzyńcę wywołującego co rusz konflikty międzyludzkie, wzajemne pobicia, wyzysk, niewolnictwo itd.. itp.., człowieka który ma problem ze stanięciem na własnym księżycu.. porównujesz do cywilizacji wysokorozwiniętych??? ROMEO ma 100% racji-cywilizacje żyjące na planetach przy gwiazdach starszych od naszego słońca o miliardy lat- mogą być i zapewne są technologicznie, duchowo przed nami nawet o miliony lat! dzieli nas ogromna przepaść technologiczno-duchowa. Oni podróżują przez tunele czasoprzestrzenne na 100%, bo inaczej nawet z prędkością światła np. z gwiazdozbioru ORIONA lecieli by na ziemie 1600lat. A jedną z wysokorozwiniętych cywilizacji odwiedzających ziemię są bez wątpienia wysłannicy własnie z ORIONA!!! - oni nas stworzyli w laboratoriach, więc mają także prawo do eksperymentów mających na celu doskonalenie ludzi.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Śr, 3 lis 2021 07:46 | brak oceny

Infoo | Załogant

@Arkturianin222,
Człowieku stworzony w laboratorium, masz rację. Muszą oni być nieskończenie bardziej rozwinięci duchowo od produktu z fiolki. Dlatego jeszcze długa droga przed Tobą.

Śr, 3 lis 2021 10:10 | ocena: + 6

Einstein | Załogant

@Arkturianin222, W jednym tylko pozwolę się nie zgodzić. chociaż wykład rzeczywiście bardzo trafny:] Otóż jedno jest pewne- człowoiek jako istota fizyczno-duchowa [mająca za zadanie doskonalenie swojej duszy w dążeniu do doskonałości duchowej po każdej kolejnej reinkarnacji] został zaprojektowany, stworzony bez wątpienia w "laboratorium" przez JEDNĄ Z WYSOKOROZWINIĘTYCH CYWILIZACJI, ale [i tu się z Tobą nie zgadzam] nie koniecznie-tak jak twierdzisz stanowczo, że przez wysłanników z oriona. Oczywiście jest wiele przesłanek za tym, iż naszymi stworzycielami, naszym ŹRÓDŁEM mógł być ORION..., ale równie dobrze mogła to być inna wysokorozwinięta cywilizacja, których jest jak wiadomo miliony we wszechświecie wielowymiarowym.

Sob, 13 lis 2021 16:26 | brak oceny

BarHorab | Załogant

@Infoo, Wszystko może być. Zgodzę się, że również istnieje przecież możliwość, że przedstawiciele cywilizacji o bardzo wysokim poziomie technicznym i naukowym, mogą być istotami płytkimi duchowo i mentalnie, którzy nie wytworzyli kultury tak wyrafinowanej jak my. My możemy być ich polem eksperymentalnym, albo oni badają nas od tysięcy lat i w żaden sposób nie mogą pojąć naszej złożonej natury, a także wytworów naszej kultury, sztuki, muzyki itd. Być może bez wyraźnej ingerencji i ujawnienia prowadzą także ochroną naszego gatunku przed samozagładą, podobnie jak my robimy to z zagrożonymi gatunkami zwierząt.

Sob, 23 paź 2021 21:52 | ocena: + 8

Romeo | Załogant

Trzeba zdawać sobie sprawę z przepaści technologiczno-duchowej jaka dzieli nas od wysokorozwiniętych cywilizacji żyjących na planetach przy gwiazdach starszych od naszego słoneczka o miliony, miliardy lat. To, że oni tu przylatują, a raczej przeskakują pomiędzy wymiarami czasoprzestrzeni to świadczy o czymś niewyobrażalnym dla nas... misterium...
Ileż problemów dla nas ziemian jest z podróżą nawet na księżyc???:] Na własnego satelitę, oddalonego o zaledwie 384tyś km, już nie wspominając o problemach z tzw. 'kolonizacją marsa', która jest na dzień dzisiejszy bajką, tanią propagandą. Musi nastąpić przełom, a ten w ciągu następnych parę set lat na ziemi nie nastąpi, chyba że nasi BRACIA WIĘKSI zdecydują inaczej-postanowią podzielić się częścią swojej technologii... Ale ludzie muszą najpierw zaprzestać wojen, konfliktów, przemocy, barbarzyństwa. Ziemia to piekielna planeta, słusznie nazywana planetą "bólu i łez".
ALE- wydaje mi się, że BRACIA WIĘKSI jednak postanowili coś więcej robić ostatnimi czasy i gdyby nie ich interwencje już dawno świat przestał by istnieć

Czw, 21 paź 2021 18:12 | ocena: + 2

walkirr | Załogant

lepiej by się w końcu ujawnili i otwarcie doradzili ludzkości jak poradzić sobie z przeludnieniem, kurczeniem się zasobów naturalnych, wody pitnej, pustynnieniem gleb, zmianami klimatu. Gdyby jeszcze w poblizu Ziemi była blisko podobna planeta mozna by myslec o przetrwaniu ale takiej planety nie ma, bo w kolonizacje Marsa, czerwonej skorupy kompletnie nie wierzę, zwykłe bujdy naciągacza Muska. Bez tej planety człowieka i tak czeka zagłada, nie potrzeba do tego broni nuklearnej. Chyba ze obcy mają w nosie los ludzkosci i chca jedynie zapobiec reakcjom termojądrowym

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 22 paź 2021 17:56 | ocena: + 3

88kropka | Załogant

@walkirr, ludzie sami zgotowali sobie te problemy o których piszesz , muszą sami je rozwiązać. Sami odpowiadamy za naszą planetę, i decydujemy co kupujemy w sklepach aby popyt rósł a przedsiębiorcy zacierają ręce że kupujemy na potęgę i po co?? I wymyślają jeszcze inne produkty i wszystko się sprzedaje. Sami produkujemy stertę śmieci, to przedsiębiorcy powinni być obarczeni wysokimi kosztami za przetworzenie tych wszystkich opakowań ,a nie ludzie którzy je kupują. Z każdym rokiem jest nas za dużo na tej planecie, przyjdzie moment że Ziemia wszystkich nas nie wyżywi. Z każdym rokiem ludzie budują coraz więcej domów, i zabierana jest żyzna gleba. A zwierzęta na polach i łąkach już nie mają miejsca aby żyć i rozmnażać się!!! Tak i giną pod kołami samochodów,budujemy coraz więcej dróg, i coraz więcej jest aut. Zanieczyszczeń powietrza też jest dużo, auta elektryczne są za drogie i jak się zepsują to naprawa takiego auta jest bardzo droga kompletnie się nie opłaca. Jest nas już 9 miliardów. A teraz mamy sztuczny kryzys energetyczny bo ktoś bardzo dużo pieniędzy chce zarobić. Sami się niszczymy.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 23 paź 2021 21:18 | ocena: + 1

Dariusz_11 | Załogant

@88kropka, Hm…. doprawdy jedynymi przyczynami całego zła jest tylko i wyłącznie obecny człowiek żyjący na tej planecie ?
Może to zbyt pochopne stwierdzenia. Przyjmując za pewnik że powstaliśmy jako kreacja a nie ewolucja, to chyba coś naszemu lub naszym stwórcom nie do końca udał się ten człowiek. A może celowo posiadamy takie „zalety” jak kupowanie na potęgę, życie dla chęci zysku materialnego, chęć posiadania własnego domu, gładkie jak stół drogi oraz spalanie paliwa kopalnego do ogrzania się i napędu maszyn.
Jest wielu ludzi pragnących zmian w kierunku ograniczenia konsumpcji, współpracy a nie rywalizacji i konkurencji, energii bez szkodliwej emisji. Może nie jesteśmy do końca i wszyscy takimi idiotami, ale coś lub ktoś właśnie tak chce, aby obecny kierunek rozwoju odbywał się w ten sposób, co może nas doprowadzić do innego celu niż nasze ludzkie założenia.
Ktoś powie, kolejna teoria spiskowa. Ale czy aby na pewno ? Ukrywanie przed ludźmi (tymi przeciętnymi zjadaczami chleba) wielu tajemnic, manipulacja nie tylko z chęci zysku materialnego, dziwne obiekty latające w naszym układzie słonecznym i jeszcze bardziej dziwne spotkania na ziemi. Nawet przy istnieniu takich organizacjach typu MUFON, nadal nie wiemy z kim lub z czym mamy do czynienia.
Ale w mojej ocenie wiemy na pewno, że To na nas oddziaływuje i wchodzi w naszą ziemską obecność. Może to jest rodzaj hamulca, do pozytywnych dla nas zmian albo obojętność, która rozzuchwala przysłowiowych parę jednostek ludzkich do uzurpowania sobie prawa bycia „kreatorem” choćby takim malutkim i na krótki czas. Nie jesteśmy jedynymi na tej planecie istotami świadomymi z możliwościami technicznymi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 30 paź 2021 09:02 | ocena: + 2

88kropka | Załogant

@Dariusz_11, tak ludzie odpowiadają na tej planecie za wszystko co stworzą, bo Bogiem jest pieniądz. Nie mają w sobie myślenia przyczynowo- skutkowo swych decyzji. Ludzie bez pieniędzy nie potrafią żyć one napędzają rynek i działania na nim. Tak jest każdego dnia, nic się nie zmienia. To co narzucono nam w przeszłości trwa nadal, system jest tylko udoskonalony dzięki technologi aby było szybciej i sprawniej. Zmienia się tylko technologia którą wymyśla człowiek. Nawet technologie trzeba odpowiednio udoskonalić, i zastanowić się na ile sprawdzają się dane rozwiązania. Czy na pewno jest potrzebne ? Badać konsekwencje i zużycie, jak sprawdza się w życiu codziennym. Jest nas coraz więcej i rynek odpowiada na nasze potrzeby ale są produkty które są nie potrzebne i zaśmiecają rynek. Najczęściej są produkowane w dużych ilościach, kopiowane tak jak odzież, samochody, zabawki....i.t.d... Ciągle nowy styl, moda, wygląd aut ciągle się zmienia. Ludzie tak mocno wzrośli w ten system ,że nie wyobrażają sobie ,że można inaczej żyć. Oczywiście technologia jest ważna, ale co z tego jak coraz więcej jest w powietrzu dwutlenku węgla? Kładzione drogi asfaltowe i wycinka drzew. Ludzi są sami odpowiedzialni co wytwarzają, za produkt finalny. Przyjdzie moment że w butelkach będziemy kupowali czysty tlen, aby sobie przypomnieć jaki był ważny.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 1 lis 2021 21:08 | brak oceny

Dariusz_11 | Załogant

@88kropka, Witam
Napisałeś „… bo Bogiem jest pieniądz”. Czy za pieniądze możesz sobie kupić zdolności jasnowidzenia, telekinezy, tworzenia/komponowania utworów muzycznych, zwiększenia ilorazu inteligencji, rozwiązywania problemów matematyczno-fizycznych? Pieniądz nie jest Bogiem, to tylko środek do osiągania różnych celów. Wielu majętnych ludzi wie również to, że pieniądze szczęścia nie dają, a pozostała reszta chce się o tym przekonać.

Dalej cytuję „To co narzucono nam w przeszłości trwa nadal…. „ Co nam narzucono ? Co masz na myśli ? Kto nam to narzucił ? Czy można to zmienić ? Dość ciekawe sformułowanie. Jak rozumiem po tej cytowanej wypowiedzi, to jednak jest coś, co nie zależy od nas ? Czyli istnieje coś co dominuje nad nami i nie pozwala na zmianę. Być może robi to na tyle sprytnie i inteligentnie, że my tego nie rozpoznajemy. Może to powoduje, że jakaś cześć ludzkości słabo sobie radzi z myśleniem przyczynowo-skutkowym ?

Pamiętać należy o jeszcze jednej sprawie, że Prawda może być tak szokująca, że dla wielu ludzi lepiej i wygodniej będzie pozostać przy dotychczasowym stanie wiedzy i zachowaniu obecnego Status quo.
Bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Nie, 24 paź 2021 09:53 | ocena: + 2

Dariusz_11 | Załogant

Hm…. doprawdy jedynymi przyczynami całego zła jest tylko i wyłącznie obecny człowiek żyjący na tej planecie ?
Przyjmując za pewnik że powstaliśmy jako kreacja a nie ewolucja, to chyba coś naszemu lub naszym stwórcom nie do końca udał się ten człowiek. A może celowo posiadamy takie „zalety” jak kupowanie na potęgę, życie dla chęci zysku materialnego, spalanie paliwa kopalnego do ogrzania się i napędu maszyn.
Jest wielu ludzi pragnących zmian w kierunku ograniczenia konsumpcji, współpracy a nie rywalizacji i konkurencji, energii bez szkodliwej emisji. Może nie jesteśmy do końca i wszyscy takimi idiotami, ale coś lub ktoś właśnie tak chce, aby obecny kierunek rozwoju odbywał się w ten sposób.
Brzmi to jak kolejna teoria spiskowa. Ale czy aby na pewno ? Ukrywanie przed ludźmi (tymi przeciętnymi zjadaczami chleba) wielu tajemnic, manipulacja nie tylko z chęci zysku materialnego, dziwne obiekty latające w naszym układzie słonecznym i jeszcze bardziej dziwne spotkania na ziemi. Nawet przy istnieniu takich organizacjach typu MUFON, nadal nie wiemy z kim lub z czym mamy do czynienia.
Ale w mojej ocenie wiemy na pewno, że To na nas oddziaływuje i wchodzi w naszą ziemską obecność. Może to jest rodzaj hamulca do pozytywnych dla nas zmian albo obojętność, która rozzuchwala przysłowiowych parę jednostek ludzkich do uzurpowania sobie prawa bycia „kreatorem” choćby takim malutkim i na krótki czas. Nie jesteśmy jedynymi na tej planecie istotami świadomymi z możliwościami technicznymi.

Czw, 21 paź 2021 11:11 | brak oceny

albinus | Załogant

No to już po nas.
Są plany obrony Ziemi pociskami jądrowymi przed astroidami a tu zonk, Obcy nie pozwalają na eksplozje jądrowe w kosmosie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 22 paź 2021 13:12 | brak oceny

AdamO323 | Załogant

A może NASA chce wystrzelić w kosmos taki ładunek jedynie pod pretekstem ćwiczeń obronnych przed asteroidami... a naprawdę chcą sprawdzić jak zareagują obcy.

Czw, 21 paź 2021 10:04 | brak oceny

88kropka | Załogant

Dla mnie to same kłamstwa !!! Nikt z ludzi tego nie widział ale wojskowi tak i jakiś pan który niby jest świadkiem. Ten świadek jest opłacany przez CIA żeby głosić takie tezy? Aby ludzie bali się innych ludzi z kosmosu, co za brednie. To jest serwowane po to ludziom aby wojsko na tej planecie mogło się zbroić na potęgę i wymyślać bronie jakich ludzkość nie widziała. I te wszystkie bronie będą wykorzystane przeciwko nam Ziemianom. O to im chodzi ! Tworzenie wroga na siłę który tak naprawdę nie wyrządził żadnych szkód. Ludzie przebywający na naszą Ziemię z kosmosu używają broni tylko w wyjątkowych sytuacjach i wyłącznie do samoobrony, a nie do ataku. Nie ufam tym informacjom.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 22 paź 2021 12:58 | brak oceny

Canis | Załogant

@88kropka, Zgadzam się z tobą Prawdopodobnie jest przygotowywany plan straszenia nas,tym razem istotami z kosmosu. Jeszcze te trzy promienie świetlne, wymyślone by działały na naszą wyobraźnię.

Sob, 23 paź 2021 06:41 | ocena: + 1

Maria_st | Załogant

@88kropka,
Zgadzam sie z Tobą w 100 %.
Pisałam na czacie o śnie z początku lat 90. W nim sie dowiedziałam o ataku obcych przeciwko Ziemianom. Do dzis pamietam jak wyglądały te pojazdy majace udawać nieziemskie. Jedno ze snu miałam zapomnieć a co z czasem bym zrozumiała i miała potwierdzenie kto tak naprawde za tym stoi. Niedawno na stronie Nautilusa ktos wstawił link odnośnie pojazdów nazistowskich i jeden z nich bardzo podobny do tego ze snu i zrozumiałam dlaczego ten symbol na pojeżdzie miałam zapomnieć. To dla mojego bezpieczeństwa. Te pojazdy używały promieni ktore dzis nazywamy laserowymi a więc były już znane od dawna . Przód pojazdu był w nie wyposarzony, a były zdalnie sterowane .
Wojskowym nie ufam i fałszywym swiadkom także .

Śr, 20 paź 2021 21:16 | ocena: + 9

adamus747 | Załogant

W mediach światowych aż huczy po tej konferencji ;-) ... . Świat mógłby zmienić się w ciągu godziny...ale nie...większość ludzi ma ważniejsze sprawy... . Trzeba poczekać kilkadziesiąt...może kilkaset lat... :-( ...jest to zadziwiające... :-)

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 29 paź 2021 07:33 | ocena: + 1

brodacz | Załogant

@adamus747,
Mylisz się, to wywołałoby chaos. Zapomniałeś o istnieniu religii. Gdyby nagle okazało się, że to oni za nimi stoją to ludziom puściłyby hamulce etyczne. Zauważ choćby wśród katolików, jak wielu przestrzega przykazań w obawie przed karą Boską. A gdyby się okazało, że jednak żadne piekło ich nie spotka? Oczywiście to nie tak bo mamy reinkarnację, ale to już zbyt skomplikowane by wyjaśnić wszystko w godzinę wraz z ich ujawnieniem się.
PS. W mojej rodzinie aż 6 osób w różnym czasie lat 80-tych (okolice jeziora Necko w Augustowie) doświadczyło kontaktu z obcymi a i mnie na wakacjach tam spotkało coś "nienaturalnego", więc co do ich istnienia nie mam najmniejszych wątpliwości.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 3 lis 2021 08:32 | brak oceny

adamus747 | Załogant

@brodacz,
Pisząc o zmianie miałem na myśli tylko powszechną wiedzę o istnieniu innych cywilizacji. Masz rację ...religie to duża przeszkoda...dla wielu osób sprawy z nią związane są bardzo ważne. Sądzę, że oni dobrze wiedzą co by się stało, gdyby ujawnili prawdę o religiach. Człowiek ze znanej amerykańskiej agencji, kiedy konfiskował materiały związane ze sprawą lotu JAL1628 (rok 1986), też wspomniał o panice, do jakiej mogłoby dojść po potwierdzeniu zdarzenia.
Ja też nie mam wątpliwości co do ich istnienia. Pozdrawiam.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 3 lis 2021 10:36 | brak oceny

Kepos | Załogant

@adamus747, gdyby ujawnić prawdę o religii np. chrześcijańskiej , co od kilkunastu lat to robię - ludzie nie uwierzą. Będą wierzyć we własne wyobrażenia.

Śr, 20 paź 2021 18:52 | ocena: + 5

scyzoryk | Załogant

Dobrze że chociaż oni mają głowę na karku , bo jak się patrzy na te mocarstwa to wojna nuklearna wisi w powietrzu .

Śr, 20 paź 2021 15:41 | ocena: + 6

lukasz... | Załogant

"Oni tu są i wiedzą o nas bardzo dużo!"

...a nawet i wiedzą więcej o Nas niz my sami wiemy o sobie


i jeszcze w nawiazaniu.


Edgar Mitchell – amerykański astronauta i Komandor United States Navy – zdaje sie, ze powiedzial kiedys (notabene byl on absolutnie przekonany o prawdziwosci zjawiska UFO) :

"Gdyby byli wobec nas wrodzy, już dawno byśmy wyginęli"

Rozwiń odpowiedzi (2)

Śr, 20 paź 2021 20:52 | ocena: + 2

FunnyFanka30 | Załogant

@lukasz..., Wrodzy wobec nas nie są , ale jakąś specjalną sympatią też ludzi nie darzą , wydaje mi się. Chronią planetę , atmosferę kosmiczną , ale ludzi jako takich już nie. Szkoda.

Sob, 13 lis 2021 16:31 | brak oceny

BarHorab | Załogant

My jesteśmy ograniczeni typowo ludzkimi kategoriami myślenia i myślimy, ze skoro Obcy nie są wobec nas "wrodzy", to już niemal koniecznie muszą być przyjaźni, a równie dobrze obydwa pojęcia mogą być dla nich całkowicie obce i moga oni np. być zupełnie pozbawieni uczuć albo czegoś podobnego. @lukasz...,

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

STRONA
1 2
* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

'Włochy potwierdziły pierwszy wykryty przypadek nowego wariantu wirusa COVID-19' - podała agencja AFP. Tym samym lista krajów, do których dotarł Omikron wydłużyła się. Wcześniej przypadki choroby potwierdziły Niemcy, Czechy i Wielka Brytania.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Sob, 27 lis 2021 16:14 | 25 listopada 2021 nad Wawrem (Warszawa)  widoczne były jasne obiekty na niebie. Sprawa pojawiła się na portalu społecznościowym facebook. Nie można wykluczyć, że były to chińskie lampiony czy wojskowe flary, ale jedna rzecz przeczy tej tezie. Jest bowiem nagrany film, na którym widać moment zakończenia manifestacji. Wszystkie obiekty zgasły (zniknęły) praktycznie w tym samym czasie, co wyklucza chińskie lampiony czy flary.

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Piątek, 19 listopada 2021 | Zgadzam się z Krzysztofem Jackowskim, że jesteśmy w przededniu wielkiej światowej wojny, choć widzę ją zupełnie gdzie indziej niż jasnowidz z Człuchowa i trochę inaczej. Moim zdaniem wybuchnie nie na Bliskim Wschodzie i nie w pobliżu tak znienawidzonego przez najsłynniejszego obywatela Człuchowa Izraela (którego cały czas nazywa małym państwem, którego nazwy nie wymieni), ale być może w dwóch punktach...

czytaj dalej

FILM FN

PRZELOT INTRYGUĄCEGO OBIEKTU UFO NAD FRANCJĄ - 16 listopada 2021

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.