Dziś jest:
Wtorek, 31 stycznia 2023
Nie ma śmierci, gdyż życie duszy trwa wiecznie. To, co nazywamy śmiercią, jest jedynie śmiechem małego dziecka.
/hinduskie/
Zachowamy Twoje dane tylko do naszej wiadomości, chyba że wyraźnie napiszesz, że zezwalasz na ich opublikowanie. Adres email do wysyłania newsa do działu "FN 24": nautilus@nautilus.org.pl
Z POCZTY DO FN ... Witam Od pewnego czasu słucham waszych uadycji na YT , swego razu pan Robert zaznaczył ,że jest on zainteresowany ochroną środowiska , czystym powietrzem etc etc nie wspomniał nic o pojazdach z napędem elektrycznym ,ale tak to wywnioskowałem .
Nie wiem czy pan Robert wie jak się dzielą EV : Generacja I to jest to technologia z końca 1918 roku i na tym koniec , czyli stanie na kablu i ładowanie baterii godzinami . II Generacja której zaczątki pojawiły się w 1952 roku w GM a epilog pojawił się w 1988 roku też w GM , kulminacją projektu przy którym pracowali inż Szurpicki i inż Szkodziński i ponoć była też konsultacja inż Kerr a też polaka , był pojazd eksperymentalny o nazwie EV 1 Impact , później znany jako EV 1 Saturn ( I Generation ) Impact był elektrykiem drugiej generacji , nie wymagał ładowania z kabla , nie miał limitu zasięgu , jego wadą była jednolita bateria , gdyby ją podzielili mieliby większy uzysk w cyklach , ale i tak osiągneli wręcz niebywały wynik , mam video z ich testów ilustracje , auto jeździło totalnie za darmo i to jak szybko , bez ograniczenia zasięgu , żadnych kabli i stania do ładowania .
Niestety projekt ten został zablokowany przez udziałowców GM , wiadomo Oil Industry . Aby nie zandudzać , kilka lat później bracia Horlacher przed prezydentem USA zaprezentowali ( jedyny taki przykład w historii motoryzacji aby ktoś prezentował swój produkt w ten sposób ) oni pojazd o nazwie D6 , to był elektryk III generacji czyli taki który nie posiada żadnych baterii - proszę sobie wyobrazic , pojazd elektryczny bez baterii i jezdzi !!!
Uklad izolowany i zamkniety , urzadzenie owe mozna wykorzystac zarowno w domach co wyklucza juz rachunki za gaz i prad , koniec z gazem , ropa , pradem z elektrowni ... no wlasnie .. niestety bracia H musieli po tej prezentacji umukac do Szwajcarii . Podobno zbudowali tylko 20 sztuk tego pojazdu , tak sie sklada ze wiemy jak ten system dziala !! Pomine juz temat zwiazany z ''Hutchison Effect '' czyli tym co pokazal John Hutchison i jego wojna z tzw - profesorami- ale musze wspomniec ze znam polskiego inz ktory pracowal przy TGW , byl specem od kondensatorow ktore mial za zadanie zmniejszac wage pociagu , ale to detal , jesli bedzie pan zainteresowany tematem elektrykow sluze tym o czym wiem .
.
Mariusz
Poniżej zdjęcie dołączone do e-maila:
Wt, 27 mar 2018 22:25 | ocena: + 2
Polscott | Załogant
Wt, 27 mar 2018 22:23 | ocena: + 2
Polscott | Załogant
Wt, 27 mar 2018 22:15 | ocena: + 4
Polscott | Załogant
Wejście na pokład
Wiadomość z okrętu Nautilus
UFO24
więcej na: emilcin.com
Dziennik Pokładowy
FILM FN
PROJEKT KONTAKT - apel do czytelników!
Archiwalne audycje FN
Poleć znajomemu
Najnowsze w serwisie
Wt, 27 mar 2018 23:15 | brak oceny
zibi | Gość
Śr, 28 mar 2018 10:04 | ocena: + 2
Polscott | Załogant
Czw, 22 lis 2018 23:54 | brak oceny
JACEK BADACZ | Gość
Mam pytanie kiedy będzie można zakupić pojazd z elektryczny waszego projektu ? Jakieś terminy, czy projekt stoi w miejscu?
Polacy są i będą najlepsi na świecie
Sob, 24 lis 2018 11:37 | brak oceny
Polscott | Załogant