Dziś jest:
Środa, 11 grudnia 2019

Te obiekty są częścią naszej rzeczywistości czy to się komuś podoba, czy też nie... UFO jest faktem.
/Juan José Benítez, hiszpański badacz Niezidentyfikowanych Obiektów Latających/

Komentarze: 30
Wyświetleń: 4899x | Ocen: 12

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 1 sie 2019 14:47   
Autor: FN, źródło: FN   

WIDZENIE ZMARŁYCH PRZED ŚMIERCIĄ



O zjawisku widzenia zmarłych przed śmiercią pisaliśmy wiele razy. Dostaliśmy właśnie kolejną relację, która trafia do naszego archiwum.

Szanowna FN,

Sytuacja zdarzyła się kilka dni temu, bo 21 lipca 2019. Umierał mój kochany wujek, brat mojego taty. Moi rodzice pojechali do szpitala i byli świadkami niezwykłej sceny. W pewnym momencie wujek zaczął się uśmiechać i z kimś rozmawiać. Kiedy mój tato zapytał go z kim rozmawia ten odpowiedział, że z mamą. Dodał, że powiedziała mu, że jeszcze dzisiaj będą razem. Potem stracił przytomność i zmarł jeszcze tego samego dnia.

Myślę, że ta relacja powinna trafić do waszego archiwum.

Pozdrawiam

[…]

 

Dziękujemy za relację. Ten wątek, czyli uzyskania możliwości postrzegania pozazmysłowego zmarłych osób jest poruszony także w filmie z naszego Archiwum Wideo FN.

 

Na koniec jeszcze ciekawostka dotycząca ostatnich chwil Kory. Wszystko wskazuje na to, że Kora także doświadczyła tego niezwykłego stanu.

From: […]

Sent: Tuesday, July 30, 2019 10:23 PM

To: nautilus@nautilus.org.pl

Subject: rocznica śmierci Kory

 

Witam FN. Chciałabym napisać o ostatnim reportażu na temat rocznicy śmierci Kory, oglądajac ten reportaż zwróciłam uwagę na fragment słów jej siostry : "popatrz ,popatrz oni tam są...o Tadziu (zmarły rok wcześniej brat )  Fragment jest krótki zaczyna się od 1:40 ,ale zachęcam do obejrzenia

https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/rocznica-smierci-kory,295950.html

 Dodatkowo jej piesek Ramona która była przy niej do końca ,zdechła niedługo po jej śmierci.

 

Komentarze: 30
Wyświetleń: 4899x | Ocen: 12

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 1 sie 2019 14:47   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (30)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Nie, 4 sie 2019 07:26 | ocena: + 5

akgb | Załogant

W księgach Zohar, które mają ponad 4 tys lat dusza opisana jest w ten sposób, że posiada kilka poziomów. To by wiele tłumaczyło jeśli chodzi o reinkarnację. Poczytajcie

Pt, 2 sie 2019 17:23 | brak oceny

lysytad | Załogant

Ramona zmarła, zwierzęta nie zdychają.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 16:49 | brak oceny

Pleione | Załogant

@lysytad, https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Zdychac;17678.html
A jednak zwierzęta zdychają :- ]

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 20:33 | brak oceny

lysytad | Załogant

@Pleione,
https://www.nautilus.org.pl/artykuly,3327,nasi-bracia-mniejsi--historie-z-zycia.html?cat_id=164
Przeczytaj tę historię, obejrzyj film, poszukaj więcej, poznaj opinię św. Franciszka o naszych braciach mniejszych. Zmienisz zdanie.

Czw, 1 sie 2019 17:29 | ocena: + 3

maruda1 | Załogant

I tu dochodzimy do sedna sprawy...jak to jest z tym widzeniem tuż przed śmiercią zmarłych wcześniej bliskich jeśli jednocześnie istnieje reinkarnacja i nasz brat jest już małą dziewczynką w Australii, a nasza siostra chłopcem mieszkającym w tundrze na północy Rosji...

Rozwiń odpowiedzi (5)

Pt, 2 sie 2019 05:40 | ocena: + 2

Sara01 | Załogant

@maruda1, Wedle róznych przekazów/doświadczeń innych po smierci fizycznej widzimy "to" co jest zgodne z naszym na daną chwilę stanem/poziomem Świadomości. Nasza Dusza/Wyższe "Ja" ma wiele aspektów i może przybrać formę istoty tzw. duchowej będącej naszą ziemską rodziną. Inny aspekt w tym czasie może inkarnować np. na Ziemi. Osobiście jako osoba kiedys związana ze szpitalem mam swoje przmyślenia i są to miejsca wręcz pełne energii z poza świata fizyczengo. Często bardzo obiążające psychikę.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 2 sie 2019 10:24 | ocena: -1

Tomasz_J | Załogant

@Sara01, absurdalne tłumaczenie zważywszy na fakt, że na "daną chwilę" to praktycznie nikt akurat nie myśli o najbliższych zmarłych przed laty. Człowiek na krawędzi życia jest pochłonięty swoim stanem, tym co się z nim dzieje, a nie tymi, co odeszli lata temu. Dysponuję przykładami z najbliższej rodziny, które to potwierdzają. Znam relacje tych, co przeszli śmierć kliniczną i w momencie zajrzenia na Tamtą Stronę bynajmniej nie myśleli o bliskich zmarłych. A jednak to właśnie ich zobaczyli. Tak więc takie tłumaczenie nie jest dla mnie przekonujące.

Poza tym, co to znaczy "wiele aspektów" naszej świadomości/duszy ?
Wg. tego co piszesz, mam rozumieć, że jedna świadomość człowieka pozostaje Tam, po Tamtej Stronie, a druga świadomość inkarnuje gdzieś tam na Ziemi ? No bo tak należałoby to rozumieć.
ABSURD do n-tej potęgi!!!

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 2 sie 2019 21:43 | ocena: + 1

magdakowalska48 | Załogant

@Tomasz_J, jedna świadomość człowieka pozostaje Tam, po Tamtej Stronie, a druga świadomość inkarnuje gdzieś tam na Ziemi ? No bo tak należałoby to rozumieć. tak wlasnie to nalezy rozumiec

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 3 sie 2019 10:28 | ocena: -1

Tomasz_J | Załogant

@magdakowalska48, - czyli masz dwie świadomości ? Czy JEDNĄ ?
A może coś na poparcie takiego stanowiska ?
Bo jak na razie takie ujęcie wygląda na takie naginanie i dopasowywanie niektórych szczegółów, żeby teoria reinkarnacji stawała się spójna i logiczna. A wiemy, że taka nie jest.
Tak więc poprosiłbym o coś na poparcie takiego stanowiska.

A tak na marginesie - pójdźmy tym tropem.
Jedna świadomość człowieka zostaje po Tamtej Stronie, a druga inkarnuje tu na Ziemi.
No dobrze, ta świadomość która inkarnuje tu na Ziemi, po śmierci jej fizycznego ciała znowu rozdwaja się i jedna zostaje po Tamtej Stronie, a druga (czy już czwarta ???!!!) inkarnuje ponownie. Dochodzimy do tego, że ilość świadomości rośnie... w postępie geometrycznym!
To nie żart. Pytam poważnie.
Nie dochodzimy do absurdu ?
Poproszę o coś, co rozwiałoby moje wątpliwości.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 08:48 | ocena: + 1

magdakowalska48 | Załogant

@Tomasz_J, po smierci wracamy tam i laczymy sie a nie rozdzielamy na dwoje znowu. fakty sa jakie sa a ze ich nie ogarniasz to twoj problem.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 5 sie 2019 09:52 | ocena: -2

Tomasz_J | Załogant

@magdakowalska48, myślę, że ogarniam więcej niż ci się wydaje. Mam osobiste doświadczenia z tego co nazywamy zajrzeniem na Tamtą Stronę. Oprócz tego w najbliższej rodzinie również mam takie przypadki. Nie przekonasz mnie, że tego nie ogarniam.

A poza tym przyjrzyj się temu, co piszesz.
Bo tu piszesz:
"po smierci wracamy tam i laczymy sie a nie rozdzielamy na dwoje znowu. fakty sa jakie sa..."
Ale wcześniej, cytując mnie potwierdzasz:
" jedna świadomość człowieka pozostaje Tam, po Tamtej Stronie, a druga świadomość inkarnuje gdzieś tam na Ziemi ? No bo tak należałoby to rozumieć. tak wlasnie to nalezy rozumiec"

No więc jak należy to rozumieć ?
Wracamy tam i się łączymy, czy się rozdzielamy ?
Dwie sprzeczne ze sobą wypowiedzi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 6 sie 2019 14:50 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@Tomasz_J, no najpierw sie laczymy a potem rozdzielamy ponownie w nowych cialach. co jest takiego trudnego do zrozumienia?

Nie, 11 sie 2019 19:17 | brak oceny

Sara01 | Załogant

@Tomasz_J, Faktycznie napisałam zawile. I widocznie tak miałam napisać. Generalnie nie o przekonanie "kogoś" tu chodzi :).

Pt, 2 sie 2019 17:59 | ocena: + 3

maruda1 | Załogant

Ok, chciałbym zatem ustalić kogo zgodnie z nautilusową wiedzą widzimy po śmierci. Istoty wyższe, które przyjmują formę naszych bliskich, aby było nam miło, czy właśnie naszych bliskich, których część jaźni wita nas po tamtej stronie, a inna ich część jest w tym samym czasie inkarnowana na ziemi w jakimś ciele?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 2 sie 2019 21:43 | ocena: + 2

magdakowalska48 | Załogant

@maruda1, tak nasi bliscy

Pt, 2 sie 2019 07:59 | ocena: -2

Vesper88 | Załogant

@maruda1, Dokładnie. Koncepcja reinkarnacji jest niespójna. To zwodzenie szatana na ogromną skalę

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 3 sie 2019 11:50 | ocena: + 2

except | Załogant

I co by mialo na celu to zwodzenie co ? Geniuszu ???

Nie, 4 sie 2019 14:26 | ocena: + 1

Kepos | Załogant

@Vesper88, W religiach wschodnich, które wyznają reinkarnację, też nad ludźmi występują Duchy, czyli Aniołowie Stróżowie, i to oni są wcielani z kolejnymi ludźmi. Mową taką, że jak człowiek za życia będzie się źle sprawował, to otrzyma następne gorsze wcielenie - to tyczy Ducha człowieka, i Aniołowie Stróżowie mają urobionych ludzi. Jeżeli chodzi o rośliny, to podlegają pod nie "przypisani" i to odczucie od nich powoduje, że człowiek może się odrodzić rośliną.

Pt, 2 sie 2019 21:42 | ocena: + 1

magdakowalska48 | Załogant

@maruda1, bo ty myslisz ze 100% duszy wchodzi w cialo. XDDDDD jakby tak bylo to po pierwsze nie mielibysmy zadnej nadduszy a po drugie rozerwaloby nasze cialo. myslec o reinkarnacji w taki sposob to jak myslec ze bog jest w jednym miejscu w niebie

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 3 sie 2019 12:51 | ocena: -1

Kepos | Załogant

@magdakowalska48, Widziałem to na własne oczy, 100% Duszy jest w ciele człowieka, dokładnie cała mieści się w tułowiu. Nad ciałem znajduje się Duch (Anioł Stróż).
Bóg ma swoje miejsce w Niebie, nie schodzi niżej, a relacje z wymiarów składają Mu Archaniołowie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 08:47 | ocena: -1

magdakowalska48 | Załogant

@Kepos, XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD o kurde ty to sie do tworek nadajesz XDDDDDDDDDDDDD po pierwsze to co widziales to iluzja. tak jak ludzie widza fata morgany. po drugie bog nie ma swojego miejsca w niebie bo bog jest wszedzie i jak ma zejsc? XDDDDD po co ktos ma mu skladac relacje skoro jest wszedzie? to tak jakby ktos zlozyl mi relacje z miejsca w ktorym jestem. niezly klaun z ciebie

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 16:54 | brak oceny

Kepos | Załogant

@magdakowalska48, Fatamorgana jest prawdą tylko widziana jest wcześniej. Bóg znajduje się w wymiarze najwyższym gdzie nie istnieje czas. Obraz Boga prawdziwego przedstawiają prorocy, Ezechiel, Izajasz oraz Jan Ewangelista.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 5 sie 2019 08:52 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@Kepos, sory ale ja nie wierze w te chrzescijanskie mambo dzambo

Pon, 5 sie 2019 09:56 | brak oceny

Tomasz_J | Załogant

@magdakowalska48, a co to jest "naddusza" ?
I dlaczego dusza miałaby "rozerwać nasze ciało" ?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 6 sie 2019 14:49 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@Tomasz_J, a slyszales o samoistnych spaleniach cial niebieskim plomieniem po ktorym zostawaly same nogi? dlatego. naddusza to jest nasze wyzsze ja. to tak jakbys spotkal siebie z przyszlosci ale madrzejszego

Pt, 2 sie 2019 22:35 | ocena: + 2

Natenczas_Wojski | Załogant

To co piszesz, jest całkiem logiczne i wypadałoby przyznać Ci rację. Ale posługujesz się naszą ludzką i ziemską logiką, która może nie sięgać tak daleko jak do obszarów poza naszym ziemskim życiem. Ja tymczasem mam pewną maksymę, którą często w takich dyskusjach się posługuję i nieraz powtarzam: ŻEBY NIE MEBLOWAĆ ZAŚWIATÓW NA SWOJĄ MODŁĘ. To znaczy: orzekać autorytatywnie - co jest tam możliwe, a co niemożliwe, co logiczne a co absurdalne. Nasz rozum w te obszary nie sięga i nie mamy wystarczającej, ani nawet żadnej wiedzy, żeby takie dylematy rozstrzygać, a sprawy rozsądzać. W tamtych rejonach i obcych nam wymiarach mogą działać zupełnie inne prawa, nie tylko fizyczne, ale też prawa przyczyny i skutku oraz całkowicie odmienna logika. My możemy pewne obserwowane przez nas fakty co najwyżej, po prostu przyjmować do wiadomości i tyle... Stąd pokora wobec Niezanego wydaje mi się ze wszech miar pożądaną postawą.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 3 sie 2019 08:53 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@Natenczas_Wojski, moze ty nie masz ale ja ogarniam co tam jest bo ja mam wiedze i logike

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 3 sie 2019 16:29 | ocena: + 2

Natenczas_Wojski | Załogant

A, no to gratuluję. Jak tam trafisz, z miejsca poczujesz się jak na starych śmieciach...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 4 sie 2019 08:49 | brak oceny

magdakowalska48 | Załogant

@Natenczas_Wojski, ty za to poczujesz sie nieswojo

Sob, 3 sie 2019 11:45 | ocena: + 1

except | Załogant

@maruda1, To co piszesz jest logiczne , ale tylko z naszego materialnego punktu widzenia. Jak to kiedyś powiedział mój znajomy :
"Ciało , które posiadasz to kombinezon / statek między wymiarowy dla ciebie/duszy który pozwala ci cieszyć się tym konkretnym światem w tym konkretnym wymiarze i czasie. Jego zadaniem jest utrzymywanie sprawności w pobliżu 100% w jak najdłuższym czasie."

Z drugiej strony być może nasz stan materialny jest po drugiej ( tamtej ) stronie traktowany jako dziwny i całkowicie "inny ". Dlatego nie można szufladkować naszymi pojęciami tamtej strony , która dla nas może okazać sie kompletną abstrakcją. Z trzeciej strony - znany pisarz Michael Newton ( Wędrówka dusz , Przeznaczenie dusz ) zbadał wiele przypadków w których pomiędzy wcieleniami mijało 100 a nawet 1000 lat. Z badań Roberta Monroe można się z kolei dowiedzieć , że czas po drugiej stronie nie płynie liniowo jak go postrzegamy tutaj. Mozna przenosic sie do dowolnego miejsca w czasie za pomoca myśli. Tak jakby wszystko co możliwe juz dawno się wydazyło. Wiec skoro dalej żyjesz tu i jestes juz tam ( MTJ , Wyższe ja ), wiec mozliwe ze juz twoja droga na ziemi juz sie zakonczyła i twoje wyzsze ja juz twoje życie przeżyło.Teraz obserwuje i pomaga ci nie popełnić swoich błędów.
Wracając do reinkarnacji... zgodnie z obserwacjami Monroe - nie musisz wcale narodzić sie w przyszłości po swej śmierci , mozesz urodzic się w przeszłości... np 200lat do tyłu.



Z tych wszystkich powodów - pokora, pokora i jeszcze raz pokora...

" Wiem , że nic nie wiem... "

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Serwis FN na celowniku załogi okrętu Nautilus - mamy nadzieję, że nie utraciliście wiary w naszą drużynę. Walczymy. Nie poddamy się! Mamy już orientację, co poszło nie tak i dlaczego były kłopoty z otwieraniem się serwisu - niech żywi nie tracą nadziei! ...    ¯_(ツ)_/¯   ......   FN

UFO24

więcej na: emilcin.com

Czw, 5 gru 2019 13:01 | Chciałem krótko potwierdzić relacje o dziwnym przelocie grupy obiektów z 3.12.2019 r w godzinach 6.00 widzinych z okolic Gniezna. Obiekty poruszały się z zachodu na wschód, w jednej lini, w miarę równych odległościach, tylko obiekt zamykający kolumnę odstawał od reszty nieznacznie. Wyglądem przypominały satelity ale jednak nieco wyrażniejsze i jakby na niższym puapie. Brak dzwięku i lamp pozycyjnych typowych dla samolotów. Liczba widzianych obiektów około 40, z tym że obserwacja była już w trakcie...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Środa, 2 października 2019 |  Jeden z moich znajomych powiedział, że czytając serwis Fundacji Nautilus wiele lat temu doznał czegoś, co nazwał ‘przebudzeniem’. To był jeden tekst, który zmienił całe jego życie, gdyż przed tym tekstem nie brał pod uwagę, że istnieje reinkarnacja, a po jego lekturze już był pewien, że wędrówka dusz jest prawdą.  Podobnie było z naszą drogą do filozofii Zen.

czytaj dalej

FILM FN

Olbrzymie UFO sfilmowane nad Kalifornią w USA - 10-19-2019

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.