Dziś jest:
Czwartek, 22 kwietnia 2021

"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze braku władzy." Niels Bohr

Komentarze: 17
Wyświetleń: 3191x | Ocen: 23

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Sob, 27 mar 2021 05:49   
Autor: FN, źródło: FN   

TAJEMNICZE ‘ZNAKI NA LUDZKIM CIELE’ – KOLEJNE WĄTKI TEJ NIEPRAWDOPODOBNEJ HISTORII

Pojawiają się nagle i znikają samoistnie po kilku tygodniach. Mają idealne kształty i przypominają celownik lub koło sterowe – zawsze są trochę zasłonięte z jednej strony. Przerażają osoby, na których ciałach się pojawiły… Mamy kolejne ciekawe wątki związane z fenomenem „znaków na ludzkim ciele”.


O tych znakach piszemy w serwisie FN regularnie. Wyglądają niczym koło sterowe lub „celownik”. Pojawiają się w różnych miejscach na ludzkich ciele. Ludzie orientują się, że mają taki znak dopiero wtedy, kiedy zauważą taki znak podczas kąpieli lub zwróci na niego uwagę ktoś z bliskich. Tak wyglądają:

/zdjęcia z Archiwum FN/




 

Niezwykłe jest to, że te znaki są zawsze „trochę zasłonięte” z któreś strony, co nie jest przypadkiem i jest na pewno jakiś ważnym kodem. Mamy tablice pokazujące, jak wygląda owo „częściowe zasłonięcie znaku”.

 

O tym dziwnym fenomenie było w ostatnim LIVESTREAM FN z pokładu okrętu Nautilus.

Link do filmu

 

 

 

Cały czas docierają do nas nowe informacje w sprawie tego fenomenu. Są one zbierane i analizowane Poniżej przedstawiamy kilka z tych najnowszych.

Po pierwsze dowiedzieliśmy się o kolejnym znaku, który pojawił się kilka lat temu na ciele jednej z kobiet.

Czesc Zalogo! Pisze w sprawie znakow niewiadomego pochodzenia pozostawionych na ciele. Jestem jedna z "ofiar" okolo 1,5 roku temu obudzilam sie z dziwnym znakiem w okolicach pepka. Dlugo zastanawialam sie nad napisaniem.. Chetnie opowiem, przesle zdjecia. Pozdrawiam 

[dane do wiad. FN]


 



Wielu naszych czytelników przesyła informacje, które mogą być ważnymi tropami do rozwikłania tej zagadki.

From: […]

Sent: Friday, March 26, 2021 10:32 AM

To: nautilus@nautilus.org.pl

Subject:

 

Witam to na temat znaków na ciele, egipskie nowo odkryte zapisy. Może to jakaś wskazówka.

 



 

From: […]

Sent: Monday, March 22, 2021 4:56 PM

To: nautilus@nautilus.org.pl

Subject: znaki na ciele

 

Dzień dobry

 

Nie wiem, który już raz zabieram się za napisanie do Państwa w związku z tematem znaków na ciele. Moje wątpliwości budzi fakt, że miało to miejsce jakieś dwadzieścia lat temu. Nie było to doznanie fizyczne lecz był to sen. Nie posiadam więc żadnych namacalnych dowodów prócz rysunku, który zrobiłam tuż po przebudzeniu. Niestety po tylu latach nawet nie wiem gdzie go szukać, czyli kompletnie brak mi dowodów na to co opiszę.

   We śnie widzę mężczyznę, który przykuwa moją uwagę. Jest przeciętnej urody mężczyzną, siwe włosy, niewiele wyższy ode mnie, wiek między 50 a 60 lat ubrany na czarno. Ma surowy wyraz twarzy, jest w nim jakaś powaga i ważność tego co za chwilę ma nastąpić. Wszystko dzieje się pod sklepem na parkingu osiedla na którym mieszkam. Patrząc na tego Pana rozumiem, że jest to mój Anioł Stróż. Zaniepokoił mnie fakt, że nie było żadnego choćby grymasu uśmiechu, jakiegoś ciepła i fajerwerków jak na Anioła Stróża przystało. Wygląda bardziej jak ktoś kto ma do wykonania zadanie tak, żeby nikt tego nie widział. W pewnym momencie wykonuje gest jakby chciał mi wrzucić do kieszeni kurtki czy spodni ( nie pamiętam dokładnie) małą jakby monetę po czym odchodzi. Sięgam ręką do kieszeni i faktycznie znajduję "monetę", z dziwnymi promieniami. Kładę ją na dłoni i zaczynam się przyglądać a moneta zaczyna rosnąć w moich rękach osiągając wymiary płyty cd, może troszkę większe. Przyglądam się jej uważnie badając każdy szczegół. Budzę się w tamtym momencie i staram się dopasować to co widziałam do wszystkiego co znam. Wzór jest na tyle interesujący, że postanowiłam go narysować. W tamtym okresie internet nie był tak dostępny jak dziś. Nie umiem już powiedzieć jak długo zajęło mi dopasowanie wzoru do rzeczy, które znamy. Pamiętam, że zapomniałam o sprawie do momentu trafienia na artykuł w Nieznanym Świecie o Hunie. Było tam zdjęcie Serge Kahili Kinga a za nim w tle nic innego jak Oko Kanaloa ( czym jest zapewne Państwo wiedzą ) i nagle olśnienie, to było dokładnie to co widziałam przed laty we śnie. Co jest intrygujące? Mała moneta była odwzorowaniem tego właśnie symbolu Huny, natomiast duża już się trochę różniła. Większa wersja była metaliczna, złoto miedziana i na co drugim , nazwijmy to "trójkącie" wzór był w takie małe kropeczki. Postaram się to zobrazować w taki sposób jakby kawałek blachy był uderzany małym młoteczkiem, wyklepywany to chyba najlepsze słowo. W tej wersji moneta stała się bardziej dyskiem.

Kiedy po raz pierwszy usłyszałam, że poruszacie temat tego wzoru wprost zamarłam. Robiłam akurat coś w domu i włączyłam You Tube gdzie pan Robert Bernatowicz opisywał ten znak na ciele, nie widziałam obrazu ale słyszałam opis i ciarki przeszły mnie po plecach. pomyślałam wtedy, że być może ten sen sprzed lat miał jakieś znaczenie. Kilka razy pisałam maila i kasowałam uznając, że sny to nie dowody.

I tyle z tej historii. Mam ogromna nadzieję, że nie zmarnowaliście Państwo zbyt dużo cennego czasu na ten liścik. Tym razem oglądając wasz livestream z początku marca uznałam, że wyrzucę jednak tą historyjkę z siebie.

 

 Serdecznie pozdrawiam całą załogę Nautilusa, dużo zdrowia !

 

--

Pozdrawiam

[dane do wiad. FN]

 

Poniżej e-mail od naszego czytelnika z Czech.

From: […]
Sent: Friday, March 26, 2021 3:36 PM
To: FUNDACJA NAUTILUS
Subject: kształty na ludzkiej skórze.

 Pozdrawiamy NAUTILUS,

Przypomniałem sobie, że w 2005 roku pojawił się raport na CROPCIRCLECONNECTOR o znakach, które pojawiły się na ludziach w związku z CROP CIRCLES. Już go nie znalazłem (nie mam dostępu do archiwum), ale potem go zapisałem, uznałem za bardzo interesujące , napisane przez Don Fabio. Może wiesz.

 2004 - Anglia - wzory na skórze kilka godzin po napotkaniu kuli światła, jest to wzór, który jest czerwony i wystaje ponad skórę.

 2005 - ludzie zobaczyli kulę światła i poczuli pociąg do niej, ale z jakiegoś powodu nie mogą jej dotknąć. Po kilku godzinach skóra w miejscu rozgrzewa się i odczuwa ostry, intensywny ból. Po miesiącu wszystko znika .

Interesujące jest to, że ludzie dotknięci w ten sposób zdają sobie sprawę, że mają „rodzaj szóstego zmysłu”.Jeśli spotkają osoby, które mają problemy psychiczne, te części ciała, w których postacie zareagowały i stają się gorące.Mechanizm powstawania tych wzorów na skórze wydaje się być podobny do tych we wzorach słojów, spotkania z tymi sferami światła miejsce na terenach rolniczych. Jeśli człowiek jest narażony na to promieniowanie energetyczne, może dojść do zmian w DNA.(Och, ten tłumacz ...)

 Witam […], CZ 

 

 

 

From: [...]
Sent: Thursday, March 25, 2021 2:26 PM
To: nautilus
Subject: Znaki na ciele

 Witam FN! Jeśli chodzi o znaki na ciele w kształcie koła/celownika to skojarzyło mi się to z piętnowaniem/znaczeniem, wypalaniem bydła?..  W wikipedii o piętnowaniu:

 Piętnowanie – wypalenie rozgrzanym do czerwoności metalem znaków na ciele skazanego w celu jego późniejszego rozpoznania. Kara stosowana powszechnie w sądownictwie w okresie średniowiecza, ale wykonywana jeszcze i w XIX wieku. W Anglii została usunięta z kodeksu cywilnego w 1829 roku, natomiast w wojsku zaprzestano jej stosowania dopiero w 1879 roku[1][2].

Do jej wykonania używano metalowych pieczęci, w średniowieczu zazwyczaj w kształcie krzyża, jednak każde miasto miało swój znak. Na karę tę skazywano najczęściej kobiety, które uprawiały nierząd w mieście innym niż miejsce zamieszkania (w owych czasach również funkcjonowały tzw. domy publiczne), wygnańców oraz osoby, które dopuściły się profanacji kościoła (stąd znak krzyża). Pieczęć wypalano najczęściej na policzku lub czole, aby każdy mógł widzieć, że dana osoba jest winna.

W 1637 roku adwokat angielski William Prynne za publikowanie pism atakujących biskupów Kościoła anglikańskiego został skazany na dożywocie oraz napiętnowanie. Na policzkach wypalono mu litery SL, był to skrót od określenia schismatic libeller (zdradziecki oszczerca)[1]. We Francji w 1785 roku kobiecie która dokonała kradzieży wypalono literę V od słowa voleuse (złodziejka)[3]. W 1829 roku Aleksandrowi Leightonowi oskarżonemu o rozpowszechnianie książki atakującej m.in. króla i duchowieństwo wypalono na policzkach litery SS będące skrótem od określenia sower of sedition (siewca wywrotowych poglądów).


From:[...]
Sent: Sunday, March 21, 2021 6:39 PM
To: Fundacja Nautilus <nautilus@nautilus.org.pl>
Subject: TAJEMNICZE ZNAKI NA CIELE

Witam Szanowną redakcję Nautilusa i super dziennikarza Pana Roberta

Czytałem Państwa kilka artykułów na temat dziwnych znaków nagle pojawiających się na ciele ludzi, znak ten zapadł mi w pamięć i podczas archiwizacji i przeglądania zbieranych przeze mnie filmów z cyklu STAROŻYTNI OBCY (Ancient.Aliens.S05E08.Beyond.Nazca) z pierwszych kadry filmu przesyłam stopklatkę na której znajduje się znajomy znak po lewej stronie ekranu. Może w poszukiwaniu prawdy ten kadr będzie w czymś pomocny.
Film można zobaczyć na stronie:
https://www.dailymotion.com/video/x6mdcuu

Pozdrawiam

Następne zdjęcia w przygotowaniu


 

Komentarze: 17
Wyświetleń: 3191x | Ocen: 23

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Sob, 27 mar 2021 05:49   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (17)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Pon, 12 kwi 2021 22:00 | brak oceny

Taki_Jeden | Załogant

a czy znaki na ciele mogą być powiązane ze znikaniem przedmiotów? mieszkam z siostrą i ciocią i tu jest ciekawe zdarzenie,w pokoju mam zamkniętą kasetkę na pieniądze,w niej trzymam na czarna godzinę kilka banknotów,klucz jest tylko jeden i ja go mam,z kasetki giną pieniądze ale pojawiają się w losowych miejscach w mieszkaniu podczas mojej nieobecności,w pokoju zamontowałem kamerę skierowaną na kasetkę ale nikt do niej nie podchodzi... na prawej ręce zrobila sie kropka,zdrapałem ją i zamiast strupa zrobił się jakby kamień bo strupek w palcach da sie pokruszyć a tego nie.

Pon, 29 mar 2021 04:34 | ocena: -2

san589 | Załogant

@infinity

„ja nie ma takich obaw jak ty wobec obcych, choć zamanifestowali się w moim życiu tak bym wiedział że są”

a wcześniej

„... a ja nic...
Coraz bardziej mnie to denerwuje”

No proszę. A ktoś tu taki się chciał pokazać niewinny i niedoświadczony. Agentów psi jednak wciąż pełno na forach, szkoda było czasu na odpisywanie na to.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 29 mar 2021 13:40 | brak oceny

infinity_ | Załogant

@san589, człowieku, ani jedno zdanie tamtym komentarzu nie było na poważnie, to był od początku do końca żartobliwy wpis... :-)
ale teraz mnie już wcale nie dziwi że ufoki roznoszą twoją psychikę, skoro nie jesteś w stanie odczytać intencji prostego człowieka z Ziemi, to co dopiero zaawansowanych ufo...

Nie, 28 mar 2021 14:11 | ocena: + 4

Pedro-52 | Załogant

@Kamchy5197, witam Szanowny Załogancie!
Poświęciłem trochę czasu i obejrzałem to
nagranie. Nie znam bliżej tego człowieka.
Muszę jednak szczerze powiedzieć, że jego
opinia na temat tych znaków jest mało
przekonująca, a sposób tłumaczenia w tym
filmie nie dość, że owijany na okrętkę, to
jeszcze przypomina jakby dukanie, a nie
konkretne, jasne, logiczne i rzeczowe
tłumaczenie. Momentami wydawało się, że
ten pan mówił, jakby nakręcony, bo nie
sposób słuchać, jak ktoś tak niepewnie
powtarza swoje myśli i wątki wiele razy.
Bez urazy, miły Panie, ale to każdorazowe
wychwalanie jego osoby i rzekomo
niezwykłych zdolności, jest trochę
przesadne. Nie mam całkowitego przekonania
do tego o czym Pan pisze, bo wygląda na
to, że próbuje Pan lansować jego osobę,
a z moich obserwacji jego dokonań i
przepowiadania przyszłości wynika podobnie,
jak z wizji p. K. Jackowskiego i innych
jasnowidzów. Pan Nazar Ibraimow podawał
już też takie przepowiednie, że włosy się
niejednej osobie jeżyły na głowie. A z tego
wychodziły nici i nic podobnego nie
zadziałało się. Proszę przyjrzeć się dokładnie
i przeanalizować dziesiątki jego zapowiedzi
różnych wydarzeń. Począwszy od wojen, bomb
atomowych, napaści Rosji na Litwę i Polskę, zajęcie Skandynawii, itp. itd. Toż to natłok
wszystkiego i takie" masło maślane ".
W gąszczu tego wszystkiego każdy coś by
znalazł, ale nie o to idzie, drogi Panie.
Lans tego człowieka nic nie da, jeśli nie
przekona swoimi wizjami obserwatorów
i surowych recenzentów.
Najmilsze pozdrowienia. Pedro

Nie, 28 mar 2021 10:20 | ocena: + 1

infinity_ | Załogant

piszesz ufo tak, jakbym czytał o kontakcie przyrody z ludźmi...:-/

czy może być coś straszniejszego niż spotkanie świni, dzika, sarny czy kury z człowiekiem? wyobraź sobie jak osaczone czują się dziki prawie doszczętnie mordowane w tym kraju... żadne żywe stworzenie w kontakcie z człowiekiem nie może być pewne następnej minuty...czy kura która całe życie spędza w niewoli bez światła ma czas żeby przedefiniować siebie i zaakceptować co jej ludzie zrobili?

czyżby twoje doświadczenia były efektem karmicznym? :-)
czyżby twój lęk przed silniejszymi i inteligentniejszymi stworzeniami brał się podświadomej wiedzy co spotkało lub spotyka słabsze stworzenia z twojej strony?

ja nie ma takich obaw jak ty wobec obcych, choć zamanifestowali się w moim życiu tak bym wiedział że są, to zapewne efekt mojej drogi życiowej w której kieruje się zasadą nie czyń drugiemu co tobie nie miłe bez względu na gatunek...

nie zadaję się z kibolami i handlarzami narkotyków stąd też nie narażam się na takich wizyty...

jeśli miałeś traumatyczne doświadczenia , to pewnie po to żebyś zobaczył z drugiej strony to co robiłeś , robisz drugiemu...

zapytaj siebie, dlaczego to właśnie ciebie tak przeraża spotkanie z wyżej rozwiniętymi gatunkami, jakbyś był na miejscu dzika w naszej cywilizacji...

Rozwiń odpowiedzi (2)

Nie, 28 mar 2021 14:01 | brak oceny

infinity_ | Załogant

sorry to miała być odpowiedź pod poprzednim komentarzem do :

san589

"... i ciesz się tym póki możesz. Bo pewnego dnia może się okazać ze "Ty też". Szczególnie ufo kamufluje się dość sprytnie, nikt nie może być pewien że go to nie dotyczy. W miejsce wcześniejszej ekscytacji wchodzi doświadczenie traumy totalnego osaczenia. Nie ma przy tym znaczenia, czy kontakt jest pozytywny czy nie bo ingerencje są tak obce, że pozostawiają wspomnienie autentycznej zgrozy. Do jakiejkolwiek akceptacji tego, siebie w tym i zdefiniowania świata wokol na nowo, dorasta się latami."

Nie, 28 mar 2021 17:23 | brak oceny

Natenczas_Wojski | Załogant

Jesteś zatem Doskonałością. Czy wolno już wznosić do Ciebie modły?...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 29 mar 2021 13:41 | ocena: + 1

infinity_ | Załogant

@Natenczas_Wojski, jak najbardziej wolno, nawet trzeba, najlepiej zacznij już dziś :-)

Nie, 28 mar 2021 09:07 | brak oceny

Misticblair | Załogant

Apropo znaków na ciele, w Gwiezdnych Wrotach (serialu) w sezonie 2 odcinku 7 w 30-31 minucie znak koła sterowego pojawia się na ekranie monitora. Ciekawi mnie czy te symbole są w serialu też później. Odcinek można znaleźć wpisując "sg1 2x7" w google, odcinek znajduje się na cda.pl

Nie, 28 mar 2021 03:43 | brak oceny

Kamchy5197 | Załogant

O tych znakach wypowiedział się w filmie Jasnowidz Nazar Ibraimow.

Rozwiń odpowiedzi (3)

Nie, 28 mar 2021 14:11 | ocena: + 4

Pedro-52 | Załogant

@Kamchy5197, witam Szanowny Załogancie!
Poświęciłem trochę czasu i obejrzałem to
nagranie. Nie znam bliżej tego człowieka.
Muszę jednak szczerze powiedzieć, że jego
opinia na temat tych znaków jest mało
przekonująca, a sposób tłumaczenia w tym
filmie nie dość, że owijany na okrętkę, to
jeszcze przypomina jakby dukanie, a nie
konkretne, jasne, logiczne i rzeczowe
tłumaczenie. Momentami wydawało się, że
ten pan mówił, jakby nakręcony, bo nie
sposób słuchać, jak ktoś tak niepewnie
powtarza swoje myśli i wątki wiele razy.
Bez urazy, miły Panie, ale to każdorazowe
wychwalanie jego osoby i rzekomo
niezwykłych zdolności, jest trochę
przesadne. Nie mam całkowitego przekonania
do tego o czym Pan pisze, bo wygląda na
to, że próbuje Pan lansować jego osobę,
a z moich obserwacji jego dokonań i
przepowiadania przyszłości wynika podobnie,
jak z wizji p. K. Jackowskiego i innych
jasnowidzów. Pan Nazar Ibraimow podawał
już też takie przepowiednie, że włosy się
niejednej osobie jeżyły na głowie. A z tego
wychodziły nici i nic podobnego nie
zadziałało się. Proszę przyjrzeć się dokładnie
i przeanalizować dziesiątki jego zapowiedzi
różnych wydarzeń. Począwszy od wojen, bomb
atomowych, napaści Rosji na Litwę i Polskę, zajęcie Skandynawii, itp. itd. Toż to natłok
wszystkiego i takie" masło maślane ".
W gąszczu tego wszystkiego każdy coś by
znalazł, ale nie o to idzie, drogi Panie.
Lans tego człowieka nic nie da, jeśli nie
przekona swoimi wizjami obserwatorów
i surowych recenzentów.
Najmilsze pozdrowienia. Pedro

Nie, 28 mar 2021 17:31 | ocena: + 5

lilka123 | Załogant

@Kamchy5197, Nazar Ibraimow, to nie żaden jasnowidz. On jest tarocistą i dużo wskazuje na to, że nieudolnym. On aspiruje do miana jasnowidza, ale obok jasnowidza to on nawet nie stał.
Gość w swoich przepowiedniach sczytywanych z kart przedstawił tak drastyczną wizję przyszłości Polski, że albo chłop jest agentem ruskim(chociaż ostatnio do ruskich nic nie mam, zwłaszcza po przemowie Putina w Davos) albo z nie byle czartem się zadał(wiadomo czym pachnie tarot, relacje osób można znaleźć na youtube) i ten mu mąci.
Nasi czołowi jasnowidze tacy, jak Jackowski, Klimuszko, Renata Engel i Monika Jakubczak(mało znana) powiedzieli, że Polska ucierpi w niewielkim stopniu w przypadku III WS i że nad Polską jest ochrona "z góry". Nazar z kolei wmawia na swoich vlogach, że Polska skończy niemalże jak Syria, i że III WS, to będzie rzeź na naszym narodzie. To tak z grubsza.

Weź go nie cytuj, bo ten gość ma nie po kolei w głowie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 29 mar 2021 08:31 | ocena: + 6

Pedro-52 | Załogant

@lilka123, witam Szanowną Załogantkę!
W pełni zgadzam się z przedstawioną opinią
na temat tego pseudo jasnowidza.
Gdy obejrzałem film, w którym ten człowiek
usiłował powiedzieć coś na temat znaków
na ciałach niektórych ludzi, jeszcze bardziej
utwierdziłem się w przekonaniu, że to jakaś
pomyłka. O ile wiadomo z dotychczasowych
Jego przepowiedni, nie można uznać, że
posiada on zdolności do jasnowidzenia.
Ma Pani rację, to zwykły tarocista, niczym
nasz znany Maciej. Być może rodowód Nazara
Ibraimowa, jest pewną zagadką, dlaczego
w jego głowie pojawiają się myśli o bombach
atomowych, wojnach, zniszczeniu Polski itp.
Szkoda, że takich ludzi próbują niektórzy
lansować.
Najmilsze pozdrowienia. Pedro

Nie, 28 mar 2021 22:03 | ocena: -2

Chronos | Załogant

@Kamchy5197, to jest bardzo ciekawy wątek i dziwi mnie, że Fundacja jeszcze tego nie poruszyła. Nie śledzę żadnych internetowych jasnowidzów, do tego typu filmików i wizji zazwyczaj podchodzę bardzo sceptycznie, natomiast ten film na kanale p. Nazara był dla mnie dość mocno szokujący. Nie dość, że jest tam ewidentnie odniesienie do pojazdu z projektu Kontakt, znaku Zen, dziwnego dźwięku, to jest to powiązane z dziwnymi znakami na ciele - tak jakby wykonywali je właśnie ci nasi "znajomi" odpowiadający również za projekt Kontakt.
Nie wiem co o tym myśleć, być może p. Nazar jest po prostu sprytnym oszustem śledzącym co się w internecie dzieje i łączącym różne fakty - niemniej na razie nie mam żadnych przesłanek, aby tak twierdzić. Jeśli jego wizja faktycznie była prawdziwa, to jest to niezwykle istotna czy wręcz przełomowa rzecz w całym projekcie Kontakt i absolutnie wymaga zbadania i dalszego rozwinięcia (bez względu na prywatne znajomości Fundacji z p. Jackowskim, czyli jakby nie patrzeć konkurencją dla Nazara).

Sob, 27 mar 2021 08:55 | brak oceny

infinity_ | Załogant

No szlak mnie trafia coraz bardziej... jedni mają znamiona na ciele, inni spotkania z ufo, inni kręgi na swoim polu, jeszcze inni kontakt ze zmarłymi, nie wspominam już nawet tych co mają krwawe znamiona....a ja nic...

Coraz bardziej mnie to denerwuje...

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 27 mar 2021 20:46 | ocena: + 2

san589 | Załogant

@infinity_,

... i ciesz się tym póki możesz. Bo pewnego dnia może się okazać ze "Ty też". Szczególnie ufo kamufluje się dość sprytnie, nikt nie może być pewien że go to nie dotyczy. W miejsce wcześniejszej ekscytacji wchodzi doświadczenie traumy totalnego osaczenia. Nie ma przy tym znaczenia, czy kontakt jest pozytywny czy nie bo ingerencje są tak obce, że pozostawiają wspomnienie autentycznej zgrozy. Do jakiejkolwiek akceptacji tego, siebie w tym i zdefiniowania świata wokol na nowo, dorasta się latami.

Nie, 28 mar 2021 20:25 | ocena: + 2

John-316 | Załogant

@infinity_, pewnie chodziło o ,,szlag"? Pozdrawiam serdecznie

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

22 kwietnia 2021 - trochę się ochłodziło, a to akurat sprzyjający element przy pracy w Bazie FN nad materiałem o kręgach zbożowych, skąd pozdrawiamy wszystkich czytających najlepszy serwis o UFO w Polsce, na świecie i w tej części galaktyki. [...]

UFO24

więcej na: emilcin.com

Śr, 14 kwi 2021 08:51 | Białoruś oskarżyła Polskę o naruszenie jej przestrzeni powietrznej przez niezidentyfikowany obiekt latający. Do incydentu miało dojść w poniedziałek. W odpowiedzi polski resort obrony narodowej oświadczył, że tego dnia wieczorem wojskowe statki powietrzne nie wykonywały lotów w pobliżu granicy z Białorusią. „12 kwietnia 2021 r. o godz. 20:45 (19:45 w Polsce) odnotowano fakt naruszenia granicy państwowej Białorusi w przestrzeni powietrznej od strony Polski, przez niezidentyfikowany obiekt latający...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Wtorek, 20 kwietnia 2021 | Kolejne informacje podawane przez Pentagon i armie USA nie pozostawiają wątpliwości – zjawisko Niezidentyfikowanych Obiektów Latających jest równie prawdziwe jak istnienie Antarktydy. Praktycznie nikt z czytających ten tekst nie był na Antarktydzie, ale dobrze wie, że Antarktyda istnieje. Z UFO jest tak samo. I tak pojawił się poważny problem. Z czym? A z tym, co mówią "obcy z UFO...

czytaj dalej

FILM FN

OBIEKT UFO NAD KIEŁCZÓWEM - 11 kwietnia 2021

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.