Dziś jest:
Poniedziałek, 1 czerwca 2020

[...] Wiemy już, że wylewanie ścieków do potoku za działką jest naruszeniem wolności tych, co mieszkają poniżej ścieku, prawda? Musimy się teraz nauczyć, że wolność do emitowania do atmosfery dowolnej ilości gazów cieplarnianych (poprzez nieograniczoną konsumpcję, wydobycie) też powinna podlegać tym samym ograniczeniom, co pozbywanie się nieczystości [...]
Prof. Szymon Malinowski, dyrektor Instytutu Geofizyki Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego

Komentarze: 29
Wyświetleń: 2671x | Ocen: 17

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 20 maj 2020 10:13   
Autor: FN, źródło: CNN, BBC   

UFO I PENTAGON: CORAZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI O OBIEKCIE 'GO FAST!'

Pentagon ujawnia kolejne dokumenty w sprawie słynnego incydentu z UFO z 2015 roku, który został nazwany jako "Go fast!" (tłum. Szybki!). Okazuje się, że ten obiekt był wiekości dużej walizki i wykonywał manewry przy samolotach niemożliwe z punktu widzenia technologii, którą dysponują wszystkie armie świata. Jest zapis tego, co nagrała kamera systemu FLIR.



Pentagon ujawnia nowe informacje o kontakcie amerykańskich pilotów z UFO i nic nie wskazuje na to, aby ten proces miał się zakończyć. Kolejni wysocy rangą wojskowi z Pentagonu coraz chętniej rozmawiają o kontaktach amerykańskich pilotów wojskowych z niezidentyfikowanymi obiektami latającymi, które miały miejsce w minionych latach. Po oficjalnym ujawnieniu nagrań ze spotkań z UFO, tym razem Pentagon zaprezentował szczegółowy opis tych obiektów.




Sprawy w tym roku uległy przyspieszeniu. Przypomnijmy, pod koniec kwietnia Pentagon oficjalnie zaprezentował nagrania wideo ze spotkań z UFO, które miały miejsce podczas lotów amerykańskich pilotów służących w siłach powietrznych USA. Nie minęło kilkanaście dni i w sieci pojawiły się kolejne rewelacje dotyczące tamtych wydarzeń.




Tym razem amerykański resort obrony opublikował raporty ze spotkań z niezidentyfikowanymi obiektami latającymi, gdzie umieścił opis tych dziwnych obiektów nieznanego pochodzenia. W raporcie dotyczącym incydentu z 2014 roku, w trakcie którego pilot przeleciał w odległości ok. 300 metrów od tajemniczego obiektu i nie był w stanie go rozpoznać, czytamy:

Nieznany obiekt latający był małych rozmiarów, mniej więcej wielkości walizki, o srebrnym kolorze.




Z kolei w raporcie dotyczącym spotkania z UFO z 2013 roku czytamy:

    Rozpiętość skrzydeł obiektu wynosiła mniej więcej 5 stóp (ok. 1,5 metra - przyp. red.) i był koloru białego bez żadnych dodatkowych, charakterystycznych cech. Ze względu na swoje małe rozmiary obiekt został określony jako "podobny do walizki", a jego nieprawdopodobna prędkość i graniczące z absurdem przyspieszanie sprawiło, że został nazwany "Go fast!".




Pentagon spekuluje dalej, iż obiekty zauważone przez pilotów mogły być dronami, choć jednocześnie zauważa także, iż piloci nie widzieli osób, które mogłyby sterować takimi urządzeniami. Wg autorów raportu, nawet jeśli owe obiekty były dronami, to sam fakt, iż latały one w zamkniętym obszarze przeznaczonym dla ćwiczeń amerykańskiej armii musi być powodem do niepokoju. Tym bardziej, iż nie udało się dostrzec ich operatorów.

Zdjęcie poniżej - udało nam się dotrzeć do precyzyjnego wyjaśnienia tego, co pojawia się na ekranie operatora słynnej kamery FLIR.




Poniżej zapis wideo obiektu "GO FAST!"


Komentarze: 29
Wyświetleń: 2671x | Ocen: 17

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 20 maj 2020 10:13   
Autor: FN, źródło: CNN, BBC   


Komentarze (29)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Nie, 24 maj 2020 20:17 | ocena: -3

jameson | Załogant

Jedno słowo - paralaksa. Z przybyszami z innych światów ten materiał ma tyle wspólnego, co sznury satelitów SpaceX i chińskie lampiony niesione wiatrem.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pon, 25 maj 2020 06:46 | brak oceny

Gorki73 | Załogant

@jameson, Witaj ! ja może odniosę się do "Z przybyszami z innych światów ten materiał ma tyle wspólnego..." tzn. wg. Ciebie kto kierował tym obiektem ? duchy? ludzie? Zwierzęta? a może wg. Ciebie to technologia wojskowa jakiegoś mocarstwa ? Jakbyś rozwinął swą myśl bo ze śmiechu ledwo piszę na klawiaturze...a paralaksę chyba pomyliłeś z Polą Raksą.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pon, 25 maj 2020 08:36 | ocena: -1

Mario2571 | Załogant

@Gorki73, Zakładając , że Ty , Rimobul , i generalnie cały Nautilus , - macie rację , a kwestia UFO to kwestia 100 -u procentowej wiedzy , a nie żadnej wiary , to rodzi się jedno zasadnicze pytanie . Po co w ogóle Nautilus pisze o czymś co jest absolutnie pewne i udowodnione ?? Nautilus często porównuje ,, wiedzę ,, o UFO do wiedzy o prawie ciążenia. Tylko , że nie znam żadnego portalu internetowego , udowadniającego od 30-u lat ,że prawo ciążenia istnieje , piszącego co parę dni , że komuś coś wypadło z ręki , i...... spadło na Ziemię , a nie poleciało w kosmos. Jeżeli istnienie UFO jest absolutnie pewne to po co , publikować jakieś na ogół bardzo zamazane zdjęcia , czy odgrzewać opowieści pana Wolskiego z przed ponad 40-u lat. Skoro Nautilus pisze o UFO , a załoganci to czytają , to znaczy , że kwestia istnienia UFO nie jest absolutnie pewna nawet dla samego Nautilusa i jego załogantów. A w kwestii dowodów na istnienie UFO , to od 100-u lat wałkuje się ciągle to samo , ktoś coś widział , inny ktoś coś słyszał , jeszcze inny zrobił na ogół słabo wyraźne zdjęcia , lub nagrał filmik. A przecież, o ile jak sugeruje artykuł na 21 piętrze , UFO zaczipowało dziadka , wkładając mu implant do ręki , to naturalnym jest , że implant ten należy wyjąć , zawieść na wydział materiałoznawstwa czy technologii najbliższej politechniki . Gdy ta ustali , że implant nie pochodzi z Ziemi i nie wykorzystano do jego zrobienia znanej ludziom technologii , należy te badania powtórzyć na innych politechnikach czy Uniwersytetach świata i ...... jeżeli tak skontrolowane badania rzeczywiście potwierdzą , że implant nie został zrobiony na Ziemi to wtedy 100-u procentowy dowód na istnienie UFO będzie wreszcie prawdziwy, a kwestia UFO będzie tak oczywista jak prawo ciążenia , czy istnienie Grenlandii albo Antarktydy.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 25 maj 2020 14:23 | ocena: + 2

Gorki73 | Załogant

@Mario2571, Witam Mario ! bardzo ciekawie rozpocząłeś...przejdę do meritum. Przecież doskonale wiesz, że taki portal jak FN jak i jemu podobne musi pisać i uzmysławiać ludziom, po raz milionowy, że UFO jest faktem...oczywiście ja, Ty, Rimobul i wielu innych Załogantów zdaje sobie sprawę, że nie ma co liczyć na oficjalny kontakt UFO i najwyższych oficjeli tego Świata, bo to wywołało by taki szok i chaos, którego nie możemy sobie jak na razie wyobrazić, nie wspominając, że posady pewnych religii byłyby zachwiane na tyle mocno, że miejsca kultu musielibyśmy zamienić na całkiem coś innego :). Poza tym Nautilus prowadzi nie biznes lecz MISJĘ, polegającą na uświadamianiu ludziom, że nie tylko nie jesteśmy sami we Wszechświecie, lecz zwraca uwagę i to bardzo słusznie na naszą duchowość i poszanowanie każdego Życia, tu na Ziemi, co jak okazuje się kluczowe do dalszego rozwoju naszej "cywilizacji". Bez zmian w naszej świadomości i duchowości wiele wynalazków nie zostanie odkryte, ponieważ są za "niebezpieczne" dla wszystkich ludzi i naszej Planety. Dlatego uważam, że należy o tym pisać jak najwięcej, choć widząc ludzi wokół, liczna ich grupa kręci się wokół pieniądza i zasady 3xP (pojeść, popić i p...lić ). Może tacy ludzie nie doznają jakiegoś oświecenia nawet jakby natknęli się na Nautilusa, bo przecież lepsze są zajęcia w "necie" jak oglądanie bijatyk, meczy i słuchania piosenek Zenka. Ludzie może doszliby do głębszych refleksji, gdyby system "wynagradzania" za ich pracę i wkład w rozwój Państwa czy ludzkości byłby inaczej skonstruowany (to temat na inną dyskusję).

Jeszcze kilka słów na temat dziadka, o którym wspominasz, zgadzam się z tym co piszesz, tylko powiedz mi który z naukowców się pod takimi badaniami podpisze ? i znów by trzeba zrobić taki reportaż jak z Go-Fast'em...poważni ludzie, wojskowi musieliby powiedzieć nie wprost, że to zrobili Obcy tylko, że nikt na Ziemi nie jest w stanie tego dokonać. Po takim reportażu znów teorie spiskowe, że to zrobili Iluminaci, sponsorowani przez Billa Gates'a itd. itd...zobacz ilu idiotów wierzy w teorie spiskowe, które kupy i dupy się nie trzymają ? Przekleństwem dzisiejszej techniki jest to, że w internecie każdy idiota i kompletny ignorant z danej dziedziny może znaleźć swoją niszę i zbierać większe oklaski niż nie jeden naukowiec z dorobkiem 40letnim na uczelni ! to jest jakiś paradoks...może dlatego tak jest, że dzisiejsza nauka wykroczyła już poza zdrowy rozsądek przeciętnego człowieka ...no bo jak on może sobie wyobrazić, że np. zegar (oscylator kwarcowy) który w jego komputerze napędza jego procesor zmienia się w ciągu sekundy np. 4 000 000 000 razy na sekundę ?! lub jego dysk posiada 1 000 000 000 000 komórek pamięci !? no jak ten "biedny" ma to zrozumieć ?! jego "łeb" jest za mały, bo ogarnia tylko 3xP. Pozdrawiam Cię serdecznie

Wt, 26 maj 2020 17:53 | ocena: -1

jameson | Załogant

@Gorki73,

Wpisujemy w wyszukiwarkę: gofast debunked

Pon, 25 maj 2020 12:30 | ocena: + 4

Arkturianin222 | Załogant

@jameson, Myślę, że to sam "czort", diabeł kierował tym pojazdem:] Szybkość hipersoniczna w atmosferze ziemskiej z precyzyjnym sterowaniem maszyną, i co najważniejsze [jak relacjonowali piloci] odbijał sie "od niewidzialnych ścian niczym piłeczka pingpongowa" [czyli nie działała na niego grawitacja] to musiał być pojazd nie z tego świata- to technologia wyprzedającą naszą ziemską o co najmniej setki lat. Poza wszelką wątpliwością był to dron U.F.O.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 27 maj 2020 22:44 | brak oceny

jameson | Załogant

@Arkturianin222,

"Just because the background is wizzing by, doesn’t mean that the object itself is moving. And when you compress the background even further by using a telephoto lens, the effect is amplified to dizzying proportions." https://petapixel.com/2020/04/28/that-navy-ufo-footage-has-an-optical-explanation/

Sob, 23 maj 2020 12:40 | ocena: + 5

Romeo | Załogant

Wypowiadałem się już wiele razy na ten temat na łamach FN, ale poraz kolejny przypomnę- bo zauważyłem że dla niektórych trzeba wałkować prawdę na bieżąco, aby w końcu coś dotarło. Termin "WIARA W UFO" jest aberracją, totalnym nieporozumieniem, odjechaniem od rzeczywistości. Nie można w coś wierzyć, skoro mamy "czarno na białym", mamy WIEDZĘ [choćby nawet statystyczną, matematyczną, chociaż to dla mnie sprawa drugoplanowa] , że takich cywilizacji we wszechświecie [jak nasza] są miliardy! Nie mam watpliwosci, że nasza cywilizacja na Planecie Ziemia należy niestety do najbardziej prymitywnych- to takie "piekło, czysciec", gdzie inkarnują się dusze będące na niskim poziomie wibracyjnym, kosmicznym. I niestety znacząca większość dusz wpada tu w "pułapkę" zastawioną przez niskowibracyjne, barbarzyńskie istoty-czyli ludzi. Sami siebie okaleczamy, sami siebie gwałcimy, sami siebie zabijamy, zabijamy niewinne zwierzęta itd... - to tu na prawdę jest prawdziwe PIEKŁO NA ZIEMI! Niemniej każda inkarnacja to kolejna przerobiona lekcja i po setkach, tysiacach takich inkarnacji na pewno wyrwiemy sia z tego "piekła" ku swiatom wyższym. Proces ten jak zauważyłem na szczęście znacznie przyspiesza- z tąd tak LICZNE ODWIEDZINY OBCYCH w U.F.O. Według mnie postanowili nie przygladać się bezczynnie barbarzyńczym okrucieństwom i probuja na pomóc poprzez zmiany genetyczne itd..
Tylko w naszej galaktyce [drodze mlecznej] według bardzo ostrożnych danych astrofizyków jest około 400mld. planet krążących wokół swoich gwiazd, z czego ok. 2mld. leży w strefie "złotowłosej", czyli takiej odległosci od swoich gwiazd, gdzie warunki mogą być zbliżone do ziemskich. A liczba galktyk we wszechświecie widzilnym [który stanowi ok. 4% całosci, natomiast 96% stanowi tzw. "ciemna materia"] jest ogromna, szacuje sie że duzych galaktyk [takich jak nasza droga mleczna] jest około 350 miliardów, oraz 2 biliony galaktyk karłowatych! To wymyka sie już nawet z pod kontroli umysłu, bo tu juz wkraczamy w inne wymiary, w światy równoległe, w światy duchowe z kąd miedzy innymi przylatują do nas OBCY w U.F.O. poprzez tunele czasoprzestrzenne. Ilez buty, arogancji, żałosnego egoizmu trzeba mieć w sobie, aby sądzic ze nie ma życia poza ziemią! , która to planeta ziemia nie jest nawet atomem w tym calym ogromie wszechświata, jest jak kropelka w oceanie!
I na koniec powiem tak- jestem autorem nagrań filmowych , które od ponad pół roku widnieją na YT FN "UFO NAD POLEM", oraz "UFO W KSZTAŁCIE TRÓJKĄTA"- dla tych, którzy jeszcze tego nie widzieli serdecznie zapraszam i proszę koniecznie przeczytać opis pod tymi filmikami, tam wyjaśniłem pobieznie oco chodzi. U.F.O. stoi w miejscu, manifestuje się, wyciąga jakieś "sondy" czy coś takiego, po czym z ogromnym, niewyobrazalnym przyśpieszeniem odlatuje- uchwyciłem to na kamerze przy prawie 300x zoomie!
Pozdrawiam

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 23 maj 2020 15:53 | brak oceny

Gorki73 | Załogant

@Romeo, Witam Cię chciałbym się odnieść do " uchwyciłem to na kamerze przy prawie 300x zoomie! " to o czym mówisz to jest zoom cyfrowy, który nie ma się jak do optycznego. Jeśli posiadasz teleskop astronomiczny połączony z kamerą to przepraszam z góry-ale tu także ważny jest przetwornik CCD, który żeby przetworzył obraz z teleskopu musi być niezły taki dla przykładu 10 Mpixelowy - Celestron Nightscape CCD, kosztuje około 10tys złotych . Pozdrawiam serdecznie

Pt, 22 maj 2020 12:39 | ocena: + 2

Rimobul | Załogant

Szanowny Kolego MARIO2571! Wywołałeś mnie do tablicy toteż zgłaszam się:) Po pierwsze wg mnie nie jesteś typowym przedstawicielem współczesnego homo sapiens tj. najzwyklejszym debilem (wybacz mi i wybaczcie mi wszyscy Załoganci naszego Okrętu za taki kolokwializm!) albowiem sam fakt bycia na pokładzie FN dowodzi, iż takowym nie jesteś. To, że wiesz o ogromnych możliwościach Krzysztofa Jackowskiego i w nie wierzysz jako fakt oczywisty jest tego najdobitniejszym dowodem. Jednakowoż to, że podważasz fakt istnienia NOL-i dowodzi, iż jesteś IGNORANTEM w tej materii i nic ponad. Raz jeszcze proszę wybacz mi za takowe określenie, niemniej Twoja ignorancja nt. NOL-i jest rezultatem tylko i wyłącznie ignorowania faktów i dokumentacji zebranej niemal na całym świecie. Nie należy szukać nie wiadomo gdzie a wystarczy przytoczyć sprawę EMILCINA. Chłopie! Jeśli wg Ciebie nie ma tam naukowych dowodów przeprowadzonych przez profesjonalnych naukowców w tym psychologa (bodaj z Wrocławia), który przeprowadził testy na p. Janie Wolskim po których jednoznacznie i bez jakichkolwiek wątpliwości stwierdził, iż Jego opowieść jest prawdziwa to... no wybacz. W zasadzie dalsza polemika z Tobą z mojego punktu widzenia nie ma sensu. No chyba, że nigdy o EMILCINIE nie słyszałeś, wiec zwracam honor niemniej sugeruję Ci zapoznanie się z tą historią bo na pewno warto. Natomiast jeśli jest inaczej i słyszałeś o tej historii kończę w tym obszarze jakiekolwiek rozważania bo wiem, iż możesz ogłosić dookoła, że prawdą jest iż technik telewizyjny Wawrzonek wprowadził w trans hipnotyczny Wolskiego, u którego ten stan trwał ponad 5 lat... pozdrawiam serdecznie ze Szczecina całą Załogę!:)

Pt, 22 maj 2020 08:34 | brak oceny

Orion_1957 | Załogant

Chcę wszystkim niedowiarkom powiedzieć tylko jedno. Obcy zawsze byli, są i będą. To nas może nie być ale oni są w 100%. Dobrze słuchajcie relacji Kapitana który ponad 30 lat wałkuje ludziom ten temat. Oczywiście są tacy dla których obcy nigdy nie będą tematem na który zwrócą uwagę nawet jakby zobaczyli obiekt unoszący się nisko np. nad naszymi łąkami czy polami. Przyjdzie taki dzień kiedy zrozumieją że przez tyle lat byli w błędzie. Ja na siłę nie będę nikogo przekonywał. Patrzcie dokładnie na zdjęcia które publikuje Fundacja Nautilus. Można spotkać tam obiekty które swym wyglądem przypominają dziwne przedmioty ale tak naprawdę skąd wiemy jakimi obiektami dysponują obcy. Niektórym się wydaje że słyszał o spodku to musi być tylko spodek. Ale to co widzimy na naszym niebie poprzez swoje zdjęcia to paleta obiektów jest bardzo szeroka. To co ja widziałem na niebie w grudniu 2019 może człowieka zwalić z nóg. ( jest opis na stronie Fundacji ) Ja zawsze wiedziałem że obcy są i nikt nie jest w stanie wybić mi tego z głowy. Pozdrawiam

Pt, 22 maj 2020 05:49 | brak oceny

Mario2571 | Załogant

Akurat ja należę do tych których Rimobul określił debilami i raczej nie wierzę w UFO , choć dopuszczam możliwość istnienia tych obiektów . Niemniej póki nauka nie będzie dysponować dowodem spełniającym tzw . kryteria dowodu naukowego , określone jeszcze w 18 wieku , to raczej sceptycznie podchodzę do UFO . Co nie znaczy , że całkowicie odrzucam wszystkie treści prezentowane na Nautilusie , gdyż uważam np. że fenomen pana Jackowskiego jest prawdziwy. A wracając do UFO , dosyć dawno temu czytałem pewien artykuł o tym jak różne na ogół związane z armią służby wykorzystują lub starają się wykorzystywać wiarę ludzi w UFO. Tzw. służby specjalne , zauważyły już przed 2 Wojną światową , że ludzie są bardzo podatni na wszelkie informacje o UFO . Audycja radiowa oparta na podstawie powieści ,, Wojna światów ,, Orsona Wellsa doprowadziła pod koniec lat 30-ych do dużej paniki w miejscach gdzie była nadawana . Skoro audycja na podstawie fikcyjnej powieści mogła wywołać takie skutki psychologiczne w społeczeństwie , to było to cenną informacją dla ,,służb,, że UFO ma duży potencjał do wpływania na psychikę dużych grup ludności. Tylko rodzi się pytanie , - po co FBI , CIA , etc miałyby wpływać na społeczeństwo i podsycać fałszywą wiarę w UFO ?? Generalnie chodziło tym służbom nie o społeczeństwa własnych państw ale o tzw . potencjalnych wrogów. Podczas 2 wojny św. ,,służby ,, anglo -brytyjskie ,, stworzyły fikcyjną armię Pattona , która miała niby lądować we Francji . W tą mistyfikację armię uwierzyli wszyscy , łącznie z generałami Hitlera i gdy alianci lądowali w Normandii , - Niemcy uważali , że to lądowanie to mistyfikacja i swoje odwody pancerne szykowali do prawdziwego spodziewanego desantu armii Pattona. Wtedy ,, służby ,, zauważyły jak duże znaczenie mogą mieć fałszywe informacje , w które uwierzą tzw . wrogowie. A teraz , w takim razie pytanie po co podsycać wiarę w UFO ??- z tych samych powodów dla których podsycano wiarę w armię Pattona , aby w krytycznej chwili przeciwnik się zawahał pomyślał , że to co widzi na radarze to UFO a nie nadlatujące rakiety . W czasie tzw , Zimnej wojny , minuty mogły przesądzić kto wygra wojnę . Jeżeli przekonani o istnieniu UFO radzieccy żołnierze odpowiedzialni za wystrzelenie rakiet , na parę minut by się zawahali myśląc czy to co widzą na radarach to UFO , to te parę minut opóźnienia mogło zdecydować o losach wojny. Oczywiście do tego była potrzebna wiara tych żołnierzy w UFO. I jeszcze jeden dla mnie rozstrzygający element , że UFO nie istnieje. W następnym artykule na 21 piętrze opisano ludzi którym rzekomo UFO wszczepiło implanty. O ile wszelkie inne dowody na UFO opierają się na tym co kto widział czy słyszał , o tyle w przypadku implantów UFO daje ,, dosłownie dowód na tacy. Tylko należałoby wyjąć taki implant przeprowadzić badania , ustalić że implant nie jest z tego świata i nie zrobiła go ludzka ręka a 100 procentowy dowód na UFO byłby gotów. Problem w tym , nikt takiego dowodu nie przeprowadził.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 22 maj 2020 18:22 | brak oceny

Gorki73 | Załogant

@Mario2571, Witaj czy "Ty się słyszysz " tzn. ...ja do Twojego stwierdzenia:

"A wracając do UFO , dosyć dawno temu czytałem pewien artykuł o tym jak różne na ogół związane z armią służby wykorzystują lub starają się wykorzystywać wiarę ludzi w UFO. Tzw. służby specjalne , zauważyły już przed 2 Wojną światową , że ludzie są bardzo podatni na wszelkie informacje o UFO ….."

To ja Ci zadam pytanie, czy kiedy ludzie żyli w jaskiniach to też były "służby specjalne ", które spowodowały, że do dzisiaj możemy podziwiać dziwne freski w jaskiniach przedstawiające obce istoty/pojazdy ? Czy dziwne artefakty znalezione na całym Świecie to też ta sama ludzka psychoza ? Czy wierzenia Indian Hopi to też skutek halucynacji ?

Chciałbyś, żeby UFO zostało potwierdzone przez naukę lub rządy państw ? przecież to jest śmieszne, jak to sobie wyobrażasz, że np. prezydent największego mocarstwa na Świecie powie..."drodzy Amerykanie nie jesteśmy sami we Wszechświecie i mało tego ich potęga "militarna" pozwala im na zrobienie z naszego kraju jednej wielkiej pustyni i to w kilka minut " i co wtedy ludzie zrobią uwierzą że są Obcy ? ..nie, powstanie niczym niepochamowana panika, która doprowadzi do anarchii ...takie informacje trzeba dozować małą "łyżeczką"

Przykład jaki podał Ci Załogant Rimobul o wydarzeniach w Emilcinie, jest doskonały i sam Jan Wolski jest niesamowitym "wzorcem" prawdomówności, potwierdzającym tamte wydarzenia ! Ja bym to porównał do tego jakby bardzo zwykły człowiek (jakim niewątpliwie był Jan Wolski), który skończył 3 klasy szkoły podstawowej i nie miał dostępu do prasy i internetu, mówił jak odbywa się rozbijanie i analiza cząstek w wielkim zderzaczu hadronów LHC ! to się kupy i d...y nie trzyma.

Pozdrawiam Cię i myślę że powinieneś swoją głowę mnie zaprzątać teoriami spiskowymi, które obrazują tylko to, na co ludzie tak naprawdę są podatni...bez odnowy duchowej człowieka świat nie pójdzie dalej i nie mamy liczyć póki co na bliskie spotkania z Obcymi ! Dla nich jesteśmy prymitywami zdolnymi do niszczenia wszystkich i wszystkiego ! łącznie ze swoim Domem jakim jest nasza Planeta !

Wt, 26 maj 2020 19:23 | ocena: + 1

Orion_1957 | Załogant

@Mario2571, Witam Cię ! Ja nikogo nie będę nazywał debilem czy jeszcze inaczej. Mówisz o UFO że nie wierzysz a dopuszczasz ich istnienie. Ja nikogo nie będę do tego przekonywał. Mam swoje lata i wiem co mówię. W swoim życiu wiele rzeczy widziałem i o wielu słyszałem. Widziałem obiekt i to niedawno bo grudniu 2019 r. o którym opowiadałem w domu ale moja rodzina podeszła do tego podobnie jak Ty. Uśmiech i nic więcej. Każdy by chciał sam to zobaczyć a najlepiej dotknąć. Nie zawsze może tak się wydarzyć może kiedyś. Skoro tu jesteśmy w Fundacji Nautilus to wiadomo co nas tu ściągnęło. Oczywiście wiedza którą chcemy pogłębiać na temat tych wszystkich zdarzeń, zjawisk itd. Kapitan okrętu zajmuje się tymi tematami ponad 30 lat i i wierz mi wie co mówi. Kto chciałby zajmować się tą dziedziną tyle lat gdyby nie wiedział że to wszystko jest prawdą. Nie każdy może dotknąć tej prawdy ale czasami warto o niej posłuchać. Jeśli ktoś obala wszystko o czym dowiadujemy się na stronach Fundacji to najlepiej wycofać się się z tych stron i zapomnieć że było się tu załogantem. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Chcemy tu stanowić jakby rodzinę wspierającą się a nie dowalającą sobie do ,,pieca" Pozdrawiam

Śr, 20 maj 2020 17:00 | ocena: + 15

Rimobul | Załogant

W istocie nic nadzwyczajnego. Nieżyjący już pułkownik Grundman pisał i opowiadał o tego typu zjawiskach w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Jedynie co jest w tym bardzo smutne, że na 99% populacji homo sapiens nie robi to w sumie żadnego wrażenia. Debilizm (wybaczcie za takie określenie) ludzi współczesnych jest wręcz porażający. Promocja w Biedronce, Lidlu czy innym markecie z ciuchami to są sprawy godne uwagi. A NOL-e? Obce cywilizacje? Wyższa o całe wieki a może nawet tysiące lat od naszej Inteligencja? E tam, jakieś banialuki, bzdury nawiedzonych oszołomów. Przecież te informacje na mainstreamowych mediach prezentowane są u dołu ekranu na pasku, względnie o 2:15 w nocy. A w necie na głównych stronach na dole witryny, gdzieś pomiędzy nowym selfi Małgoni Rozenek-Majdan czy wreszcie kolejną miłością Edyci Górniak. A jak brakuje takich "hitów" medialnych, brak majtek sfotografowany u Madonny czy innej Leady Gaga jest najważniejszy. Smutne to, ale jakże prawdziwe. Pozdrowienia dla całej Załogi naszego Okrętu ze Szczecina:)

Rozwiń odpowiedzi (3)

Śr, 20 maj 2020 17:33 | ocena: + 6

Gorki73 | Załogant

@Rimobul, 100% Racji ! no jeszcze zapomniałeś o newsach typu który kopacz piłki najwięcej zarabia i gdzie teraz będzie grał...i kto kogo kopnął i znokautował w KSW ....to są bardzo ważne informacje Rimobul ! Dla mnie zawsze są hitem wiadomości typu "zdradziła lub zdradzili" kiedy im się urodzi dziecko " i "czy są razem czy nie ?" Jak to czasami słyszę to myślę, że jestem upośledzony umysłowo tak jak TY zapewne :) Pozdrawiam Serdecznie

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 21 maj 2020 11:06 | ocena: + 2

Rimobul | Załogant

@Gorki73, nic dodać, nic ująć chłopie:) pozdrowionka, ze Szczecina:)

Czw, 21 maj 2020 13:29 | ocena: + 2

John-316 | Załogant

@Gorki73, no i jeszcze szumne nagłówki typu ,,Nareszcie! Opadną wam szczęki! Fani Kubicy czekali na tę wiadomość!". Pozdrawiam Was Panowie i Gonię Rozenek i Edzię i Roberta Lewandowskiego również. A niech tam! Dołączam się do upośledzonych umysłowo.

Czw, 21 maj 2020 19:51 | ocena: + 1

speedy29 | Załogant

@Rimobul, Tak. Ludzi interesuje tylko przysłowiowa "dupa Maryni" (tudzież jakiejś Kim Kardasjan) - żenujące i żałosne.....

Pt, 22 maj 2020 00:21 | ocena: + 1

George | Załogant

@Rimobul, Tak jest jak dokładnie jak piszesz. Totalne zidiocenie społeczeństwa jest faktem. Osobiście sobie to tłumaczę rozpuszczaniem synaps (w mózgu) pod wpływem spożywania cukru i aspartamu.

Śr, 20 maj 2020 11:24 | ocena: + 9

tur77ek | Załogant

To oczywiste że nasza galaktyka jak i cały wszechświat tętni inteligentnym życiem wszystko podobnie wygląda jak w Star Treku zresztą ujawnianie trwa od dawna i przemycane jest do filmów aby zmieniać naszą świadomość oswajać nas z tym zjawiskiem. Teraz wszystko zaczyna przyspieszać coraz oficjalnie już mocarstwo jakim jest USA zaczyna kosmiczne ujawnienie to jest ten czas to się dzieje teraz. Obcy są między nami żyją może nawet pracują z nami aby nas bliżej poznać:) Pozdrawiam wszystkich przybyszów z obcych planet czytających ten komentarz, bo zapewne obcy też przeglądają portale tego typu jak Nautilus bo czego mogą szukać w mediach głównego nurtu ? Tam tylko same kłamstwa i szczucie jednego na drugiego aby klika mogła nadal trzymać władzę. Pozdrawiam przybysza którego miałem przyjemność poznać na przystanku autobusowym tak to prawda obcy są wśród nas!

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 21 maj 2020 03:30 | ocena: + 2

Plejadanin_2-3 | Załogant

@tur77ek, Cześć,znam Twój przypadek.Miał być o nim artykuł FN,ale się nie ukazał.Obcy nucił piosenkę "I believe I can fly
" I zdradził że ma 8000 lat i wraca na swoją planetę aby się odmłodzić.Twoja historia robi wrażenie. Pozdrawiam z Bydgoszczy.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 21 maj 2020 14:39 | ocena: + 1

tur77ek | Załogant

@Plejadanin_2-3, Do tej pory jestem w lekkim szoku jak i moja żona i syn którzy byli przy tym:) Obcy powiedział do mnie, czeka was armagedon ale nie bójcie się my wam pomożemy - czy chodziło mu o koronawirusa ? tu jest link do artykułu fundacja napisała o tym :) https://www.nautilus.org.pl/xxi-pietro,689,czy-to-bylo-ostrzezenie-od-obcej-istoty-z-pojazdu-ufo.html?LoFi=0

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 21 maj 2020 21:42 | ocena: + 3

Gorki73 | Załogant

@tur77ek, Witaj mam pytanie opisz mi gościa, wysoki, niski... jak był ubrany...jakieś szczegóły...interesuje mnie szczególnie model okularów jaki nosił..mam swoje przypuszczenia...Pozdrawiam

Pt, 22 maj 2020 18:27 | ocena: + 2

Orion_1957 | Załogant

@tur77ek, Witam Cię załogancie. Pamiętam to Twoje spotkanie z tym gościem i dość długo się zastanawiałem co bym zrobił by go jeszcze przytrzymać w rozmowie. Staliście zapewne blisko siebie i myślę że tak jak często rozmawiamy wszyscy ze sobą to ich śledzimy wzrokiem bo to jest normalna rzecz. Myślę sobie że człowiek ten musiał mieć coś w sobie innego, może inny ubiór nie markowy na dzień dzisiejszy a np. lata 60-te, może było w tym ubiorze coś jeszcze innego, a jego twarz, cera tj. jej barwa, włosy a może jakiś dziwny błysk w oczach. Ważna jest też jego sylwetka, jego dłonie. A może też zapach tego człowieka. Coś powinno być innego w tej postaci bo nie wierzę że w 100% niczym się nie różnią od nas. Może to są małe zmiany ale powinny być. Wierzę w to że są między nami i to na pewno nie od dzisiaj. Pamiętam taki dziwny przypadek chyba w końcu 2019 roku kiedy byłem na spacerze ze swoim psiakiem obok swojego domu.Wówczas mnie mijał jakiś facet ale w momencie gdy mnie minął poczułem bardzo dziwny chłód od niego i niepokój. Nawet pies mój jakoś dziwnie odskoczył jakby się przestraszył. Kiedy facet spojrzał na mnie a nie musiał poczułem również przerażający strach ale nie miałem podstawy by się go bać. Kiedy mnie minął i schował się już prawie za budynek ja się za nim obejrzałem i on zza rogu wychylił się i mi się przyglądał z jakąś złością. Dlaczego nie wiem bo go nawet też nie znałem. Ale gdybym nie miał ze sobą psa to bym za nim poszedł do końca i wówczas bym ustalił kim on jest naprawdę bo było w nim coś nieziemskiego. Pozdrawiam

Śr, 20 maj 2020 11:09 | ocena: + 8

Einstein | Załogant

Tak, był to dron U.F.O. statku "MATKA", który zapewne wisiał nad samolotami w powietrzu niewidoczny, niezmaterializowany... pozdr.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Śr, 20 maj 2020 19:00 | ocena: + 5

scyzoryk | Załogant

100 % racji , z moich obserwacji wynika tak samo leci samolot za nim małe drony no i gdzieś w chmurach statek matka.Muszę wysłać zdjęcia z dwóch tygodni Orionowi on świetnie je obrobi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 22 maj 2020 14:24 | ocena: + 1

Orion_1957 | Załogant

@scyzoryk, Widzę po komentarzach że są osoby które twierdzą że UFO nie istnieje że jest tylko naszym wymysłem. Kolego Ty masz w swojej kolekcji bardzo ciekawe zdjęcia ukazujące obiekty w przestrzeni. Wyślij je do Fundacji Nautilus niech Ci którzy mają jeszcze wątpliwości niech spojrzą na te fotki i zastanowią się co tak naprawdę fotografujemy. Jeżeli chodzi o ciekawe nowe zdjęcia zawsze im się przyjrzę a tym samym z lekka je obrobię. Pozdrawiam

Czw, 21 maj 2020 20:40 | ocena: + 1

Kasprano | Załogant

@Einstein, to samo pomyślałem - bezzałogowy dron typu "śruba" o której wizję miał Pan Krzysztof Jackowski

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Z POCZTY DO FN: [...] Dzień dobry Szanowna Załogo,oglądnąłem właśnie film: Nowy początek (2016) polecam oczywiście całość (czasem trzeba odprężyć głowę, szczególnie w taki deszczowy dzień) ale powiedzmy że fragment od 39:00 do aż się znudzi ;) Ten symbol który ustaliliście, że jest buddyjski, to koło. W filmie ten symbol jest użyty jako cały alfabet do komunikacji. Ja nie mam talentu do przelewania myśli na 'papier', po prostu polecam film (nawet ten jeden fragment).Nie wiem na ile to ciekawe...

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 26 maj 2020 11:05 | witam serdecznie. kilka dni temu spotkałem się z kolegą w sprawach zawodowych. obydwaj zajmujemy się filmowaniem, również dronami. w pewnym momencie zauważyłem nad nami obiekt- bardzo czarny, o nieregularnych kształtach. szerokość, około 2m. Nie był to na pewno dron. przeleciał nad nami dosyć wolno na wysokości około 100m. nie wydawał dźwięku. Miało to miejsce w Białymstoku. Czy taki obiekt był może przez kogoś widziany? nie potrafię wyjaśnić dlaczego żaden z nas nie nagrał tego obiektu. pozdrawim...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Niedziela, 3 maja 2020 | Miałem zabawne spotkanie z moim wiernym słuchaczem sprzed lat. Wtedy młodym chłopakiem, a dziś poważnym panem z rodziną, dziećmi i siwiejącymi skroniami. Dopiero patrząc na niego zobaczyłem dyskretny urok upływu czasu, który dotyczy przecież każdego z nas. Zadał mi ciekawe pytanie... Panie Robercie, jak można utrzymać pasję przez tyle lat? Przecież reszta pasjonatów panu podobnych dawno odpadła od...

czytaj dalej

FILM FN

NASA Live: Official Stream of NASA TV

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.